rolax Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Battlestar Galactica er genialt! Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Liker du sci-fi, bør du ta en titt på Firefly og Farscape. Takler du litt halvdårlig sfx, er også Babylon5 en SVÆRT god serie. Første sesong kan være noe treg, men setter opp serien svært godt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) OTH og the OC blir nevnt, du kunne kanskje tatt en titt på Skins? Det er ikke helt det samme, da ungdommene her ikke spilles av 25 åringer, og foreldrene ikke av 35 åringer. Det er heller ikke like mange digge damer da serien ikke er like overfladisk som OTH og the OC, (serien er dessuten britisk). Men når det kommer til innhold, som tross alt er det viktigste, er Skins noe av det beste jeg har sett på veldig lang tid. Etter min mening knuser Skins OTH (kanskje fordi jeg aldri helt har hatt sansen for denne serien), og den er nesten like bra som første sesong av the OC (som etter min mening er den beste sesongen av en serie som noen gang er laget). Det er også fantastisk mye bra musikk etter hvert, om dette er noe en interesserer seg for. Endret 30. juni 2009 av macros. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 +1 på at sesong 1 av The OC er noe av det beste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå