Gå til innhold

lengter etter ny serie

Anbefalte innlegg

har nå sett mange serier, og serier er noe jeg digger å se på. har nettopp sett ferdig sesong 2 av chuck og står uten noe som helst å se på.

så lurer på om det er noe bra der ute å følge med på som jeg ikke har sett

det jeg har sett hittil er (og har sett alt av det nedenfor):

prison break

californication

frustrerte fruer

one tree hill

chuck

lost

generation kill

the O.C

the pick up artist

er det noen serier der ute jeg går glipp av, som er veldig bra underholdning og verdt å se på?

nå tenker jeg ikke på serier som scrubs, friends osv men serier man må få med seg hver episode av hvis ikke går man glipp av mye.

takker for alle svar, da har jeg noe å gjøre i sommerferien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dollhouse anbefaler jeg absolutt.

Stargate SG-1 og Stargate Atlantis hvis du er sci-fi fan :) Må liksom se fra starten av for å få følelsen, så selv om 1 episode i ny og ne på Viasat 4 virker kjedelig så er det meget underholdende serier.

Supernatural er veldig underholdende.

Band of Brothers håper jeg du har sett selv om du ikke nevnte den i posten din, hvis ikke MÅ du se den serien, sålenge du ikke hater alle krigsfilmer i Saving Private Ryan stil :)

Lenke til kommentar

takker for alle svar. har sjekket alle seriene på imdb og ser ut som at jeg skal få tak i jericho, sopranos, the wire og breaking bad:)

Band of brothers har jeg selvfølgelig sett utallige ganger. min yndlingsserie, så nå gleder jeg meg veldig til the pacific kommer neste år (for de som ikke vet er det samme skaperne av Band of brothers bare om US Marines som kjemper i stillehavet mot japaneserne i WWII)

takker for alle svar.

bare å komme med flere forslag, setter pris på det (. )( .)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jericho er utrolig spennende, den blir du i hvertfall ikke skuffet av. Sopranos og The Wire er litt mer å sette seg inn i. :)

Lenke til kommentar

Sons of Anarchy er veldig tøft. Er du mann og ikke snobb som mener at alt må ha perfekt skuespill. Å hvis du er av de som liker serier som Californication, Rescue Me, Prison Break, 24 og kanskje Oz, The Wire og sånt. Ikke det at seriene er likegode, men det er en blanding av de fanbasene som er på SoA.

Ellers hvis du liker drama. Liker litt svart humor, liker "manne-humor" og en av tidnes mest undervurderte serier så gå for Rescue Me. Noe av det beste på skjermen synes jeg sammen med The Wire, Oz, Californication, True Blood og sånt.

Lenke til kommentar

Må virkelig få nevne Breaking Bad nok en gang (ser at ikke så mange andre sier noe om den). Makan til utrolige skuespillere og en engasjerende setting skal man lete lenge etter. Denne serien overrasket meg utrolig mye! Skal til å se de siste episodene nå, og den serien er vel verdt å få med seg.

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst så vil jeg anbefale serien Invasion. En av tidenes beste serier. Den ble cancelert etter første sesong men fortsatt verdt å få med seg. I hoved rollen møter du "Mahone" fra Prison Break i en by der det skjer underlige ting. Er en Science fiction serie.

Lenke til kommentar

Vil også anbefale Pushing Daisies. Handler om en pai-maker som har evnen til å ta på døde folk - og gjenopplive dem. Høres kanskje litt cheesy ut, men hele serien har et fantastisk eventyr-preg over seg, samt en artig fortellerstemme. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...