yates56 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei! Trenger hjelp med å skaffe et kjeledyr. Er en Gnome Mage i lvl 9 Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du kan kjøpe mini-pets rundt om i verden, kan kjøpe noen ugler ved Darnassus husker jeg. For og få "dyr" som gjør skade o.l må du være en Hunter. Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det finnes flere små lvl 1 critter companions du kan kjøpe deg rundt om i main cities. Og forresten; du MÅ ikke være hunter for å ha en pet som gjør og tar skade, hva med warlocks? Bra de og. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei! Trenger hjelp med å skaffe et kjeledyr. Er en Gnome Mage i lvl 9 Uansett, hvis du har tenkt til å skaffe deg en critter lvl 1 så kan du få økonomisk støtte av meg...bare add Xanius Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg ser folk som driver å løper rundt som ulver osv. Må man være en hunter for å kunne gjøre det? Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg ser folk som driver å løper rundt som ulver osv. Må man være en hunter for å kunne gjøre det? Nei, du må være shaman, når du blir lvl 20 kan du gjøre et quest som tillater deg å bli til en gjennomsiktig ulv, du løper raskere, 25% eller noe. Er ikke shaman selv så er ikke helt sikker på detaljene. EDIT: Du sa 'ulver osv' så jeg kan likesågodt forklare deg hva det andre er også i slengen. Du har sikkert sett bjørner og pumaer osv. De er alle druids. Tror ikke det er noen andre class en shaman og druid som kan omforme seg til noe som helst når jeg tenker over det. Ihvertfall ikke uten en potion e.l. -Forresten, det eneste Hunter kan gjøre er å kaste en spell som heter "Mind of the Beast" og da kan han styre peten sin i omtrent ett minutt. eller 45 sekunder. Er en stund sida jeg sist spilte, glmmer fort x) Men det jeg skulle si var at hunter ikke kan omforme seg til noe som helst. De kan bare ha en pet. Endret 20. juni 2009 av Lejpjj Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Men jeg som en Gnome Mage kan ikke ha et dyr eller omforme meg til et? Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nei. Men hvis du er Frost specc så kan du få en spell i lvl 50 som gir deg en vann-voidwalker i 45sekunder ca. -Men du kan fortsatt ha en sånn lvl 1 critter pet da, en som ikke gjør noe annet en å følge etter deg. Men det har ikkeno å si om du kan omforme deg til en bjørn eller ikke, mage er dritbra, de har mange bra spells! Endret 21. juni 2009 av Lejpjj Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det eneste du som mage kan få er none-combat pets, det eneste de gjør er å følge etter deg hvor du går. De er alltid lvl 1 om jeg husker rett og kan ikke bli noe høyere. Er du hunter så kan du få deg pets som angriper o.l. , samme gjelder warlock har bare noen par 'minions' som de kan summon, mens hunter kan finne seg en 'ulv' og gjøre den til sin egen pet (får muligheten når du blir lvl 10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå