Gå til innhold

dette er dårlig av komplett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se heller på det som et pluss når de leverer på 1 dag, i steden for og klage når det tar 2-3.

 

snakker om 2-3 dager for å sende bestillingen så dem får plukket ut varene.. da begynner folka der å SOMLE færlt synes jeg.

 

Tror du har liten oversikt over hvor mange bestillinger de folkene mottar om dagen.

Lenke til kommentar
Se heller på det som et pluss når de leverer på 1 dag, i steden for og klage når det tar 2-3.

 

snakker om 2-3 dager for å sende bestillingen så dem får plukket ut varene.. da begynner folka der å SOMLE færlt synes jeg.

 

Tror du har liten oversikt over hvor mange bestillinger de folkene mottar om dagen.

 

jamen for noen md siden så bestilte jeg. fikk det 3 dager etter.. nå bruker dem 2 dager bare på plukkliste.. hva har skjedd?

Lenke til kommentar

jamen for noen md siden så bestilte jeg. fikk det 3 dager etter.. nå bruker dem 2 dager bare på plukkliste.. hva har skjedd?

 

Kan jo være at de har veldig mye å gjøre om dagen, eller kanskje de er litt underbemannet på grunn av sykdom m.m.

 

Sendte inn en bestilling 05.05.2003 16:45, fikk sendingsbekreftelse 06.05.2003 22:20 og varene er fremme på mitt lokale postkontor 08.05.03 08:48.

 

Synes leveringstidene er greie jeg, selv om det nå tok 1 dag lengre enn det pleier.

Lenke til kommentar

Problemet er følgande setning i deres kundesenter: "Lagervarer sendes normalt samme dag eller dagen etter at de er bestilt. "

 

Bestillte på søndagskveld i tru om at det var nettopp dette som skjedde, og at eg ville ha varene seinast tirsdag, fordi alt var lagervarer. Men grunna fryktelig lang tid som plukkliste har eg kun et håp om å få ordren levert i morgon (fredag). No er ikkje dette ei forferdelig krise, eg overlever vel.

 

Men det er fryktelig irriterande når dei lovar meir enn dei kan holde, og når du oppdagar at dei ikkje klarer å levere til den tida du forventar, så er det umulig å annulere ordren fordi den ligger i "plukkliste". Litt sleipt opplevest det når ein på ein måte syns at komplett begår "avtalebrudd", men det går ikkje an å gå vekk frå avtalen.

 

Eg fekk beskjed om at det var på grunn av 1.mai at ting gikk så seint, fordi mange hadde fri då. Eg har litt vanskelig for å forstå at 1.mai kjem som ein overraskelse kvart eianste år.

Lenke til kommentar
Har bestilt med 2 dagers mellom rom og begge pakkene ble pakket og sendt med en gang. :smile:  

 

Kansje siden jeg har handlet der for snart 80000,-. :wink:

 

Det er det sikkert selv om komplett bedyrer at de ikke prioriterer kunder som handler mye. Selv fikk jeg beskjed på returavd at jeg ikke kunne forvente bedre service da jeg hadde for mange returer i forhold til kjøp :shrug:

Lenke til kommentar
Har bestilt med 2 dagers mellom rom og begge pakkene ble pakket og sendt med en gang. :smile:  

 

Kansje siden jeg har handlet der for snart 80000,-. :wink:

 

Det er det sikkert selv om komplett bedyrer at de ikke prioriterer kunder som handler mye. Selv fikk jeg beskjed på returavd at jeg ikke kunne forvente bedre service da jeg hadde for mange returer i forhold til kjøp :shrug:

 

Jeg ville tatt det som et lite hint.

Lenke til kommentar
Har bestilt med 2 dagers mellom rom og begge pakkene ble pakket og sendt med en gang. :smile:  

 

Kansje siden jeg har handlet der for snart 80000,-. :wink:

 

Det er det sikkert selv om komplett bedyrer at de ikke prioriterer kunder som handler mye. Selv fikk jeg beskjed på returavd at jeg ikke kunne forvente bedre service da jeg hadde for mange returer i forhold til kjøp :shrug:

 

Jeg ville tatt det som et lite hint.

 

Ja,men jeg tar det som meget dårlig kundebehandling spesielt når noen av returene skyldes at komplett prøver å lure innpå deg brukte varer når du har bestilt og betalt for nye,dette er det kun komplett som kan finne på :grumpy:

Lenke til kommentar

Har selv kun gode erfaringer med Komplett.no (og komplett data butikkene for den saks skyld)

 

Bestile søndag kveld og mottok scanneren på tirsdag. Dette var også juletider, nærmere bestemt bestillte jeg 22. desember og fikk den på tirsdag, alstå 24. desember. Det er bra av både komplett.no og Posten.

 

Bestilte skjermkort sent på kvelden fredag 2. mai, og tidlig (10.00, tidlig for meg når det er helg) lørdag 3. mai var den på plukkliste og litt senere på dagen var den sendt. Bestillte tidlig på morgenen (2. mai lørdag) en minnekortleser og også den ble sendt samme dag.

 

Bestillte komplett pc (på pcbygger) i høst, og det sto at det skulle at ca 7 virkedager å få bygget den, men de ble ferdig tidligere enn 7 dager.

 

Komplett.no er kanskje ikke de raskeste på web, men det er oftest ikke trege.

Men så er de størst og har dermed også mange flere kunder enn andre butikker daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...