AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg kjøpte 5 ting på tirsdag, alle tingene jeg bestilte var på lager. men enda! er det på plukkliste.. herregud.. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 (endret) Endret 22. desember 2003 av leirpytt Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 jeg blir forbanna jeg. vis dem hadde fått ræva i gir så kunne jeg sitti her med ny pc... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Vel, nå er det vel ikke mer enn torsdag i dag. Man må vel tillate dem å bruke et par dager... Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 et par dager for å finne varene til meg? dem burde klare å ta minst 150 bestillinger per dag.. tror ikke dem har så masse å gjøre.. jeg holder snart ikke ut lenger. jeg bestiller liksom ikke på tirsdag for å få den til neste uke.. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hmm, det er jo mange fridager i mai da, helligdager etc, så det er ikke så rart synes jeg. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 et par dager for å finne varene til meg? dem burde klare å ta minst 150 bestillinger per dag.. tror ikke dem har så masse å gjøre.. jeg holder snart ikke ut lenger. jeg bestiller liksom ikke på tirsdag for å få den til neste uke.. så slett og bestill på nytt fra annen butikk eller hold kjeft kanskje komplett har litt prob. med sykdom eller no da? sånt kan de ikke noe for Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 (endret) Endret 22. desember 2003 av leirpytt Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 hva bestilte du leirpytt? må bare sjekke om du bestilte det samma som meg ellerno. ser om det er det samma. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg bestilte på Onsdag (forrige uke) pakken ble sendt i går og er nå sortert i Oslo (skal helt til Bodø) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Komplett.no er noe av det raskeste jeg har vært borti.. Skjer ALDRI at jeg får noe mer enn 3 dager unna. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 dette er faktisk første gang for meg også har bestilt en 15-16 ganger derfra før. du bor vel ganske nærme? Lenke til kommentar
joac Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 så slett og bestill på nytt fra annen butikk eller hold kjeft kanskje komplett har litt prob. med sykdom eller no da? sånt kan de ikke noe for Hva var det med navnet "webshoperfaringer" du ikke skjønte? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 så slett og bestill på nytt fra annen butikk eller hold kjeft kanskje komplett har litt prob. med sykdom eller no da? sånt kan de ikke noe for Hva var det med navnet "webshoperfaringer" du ikke skjønte? Han virka litt sur.. hehe.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Se heller på det som et pluss når de leverer på 1 dag, i steden for og klage når det tar 2-3. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 så slett og bestill på nytt fra annen butikk eller hold kjeft kanskje komplett har litt prob. med sykdom eller no da? sånt kan de ikke noe for Hva var det med navnet "webshoperfaringer" du ikke skjønte? at han bare klaga på noe dritt og ikke tenkte på at det er mai om jeg vil skjelle ut han fordi han klager er det mitt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå