Mortenzzz Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Etter å ha lagt inn sp3 på XP Home, merker ikke bærbaren at jeg stikker minnepinnen inn i USB porten (ingen av dem) Dvs ingen pop-up melding eller noen tegn i "min datamaskin" -Kingston Data Traveller Mini Slim 8 GB -Portene er USB 1 -Fungerte som sagt perfekt på bærbar før sp3 -Minnepinnen fungerer som vanlig i andre PC'er Hva er problemet sannsynligvis årsaket av og hva kan gjøres for å fixe det? (har lett på forumet, eksterne forum og Google uten å finne svar :-( Mortenzzz Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dukker den opp i Enhetsbehandling når plugger i minnepinnen? Lenke til kommentar
Mortenzzz Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Dukker den opp i Enhetsbehandling når plugger i minnepinnen? Nei, bærbar'en reagerer ikke på noe vis på at jeg plugger i minnepinnen. Bærbar'en har ikke problemer med andre minnepinner (som er fra 256MB til 1 GB) Endret 20. juni 2009 av Mortenzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå