Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Yo! Har opparbeidet meg ett aldri så lite problem...eller, ja dere skjønner vel etterhvert... Traff ei utrolig søt jente i går på fest. Vi danset tett og hadde sykt bra kontakt, men fikk ikke snakket så mye sammen, men vi så mye på hverandre, koste og holdt hverandre i hender og rundt livet. På ett punkt begynte hun også å ta av meg jakken og holde meg rimelig tett... Problemet er bare at jeg ikke aner om jeg burde ta kontakt med henne(vi er venner på face) og ikke minst HVORDAN? Eller om "fylla har skylda..." Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Bare si det som det er: "Følte vi fikk god kontakt igår, blablabla, kanskje vi kan finne på noe en dag hvis du har lyst?" Ærlighet vare temmelig lenge Lykke til, mann. Virker som du likte det forrige møtet. Og hvis hun syns det var like stas, så er dere jo godt på vei. <3 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Yeah, men det er bare at jeg ikke vil virke så altfor needy eller for klengete/creepy. Tror kanskje det kan bli tilfellet om jeg sier: "følte vi fikk god kontakt"... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ja jøss.. Så du mener det er bedre å ikke gjøre noe som helst? Gi gass! Endret 20. juni 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja jøss.. Så du mener det er bedre å ikke gjøre noe som helst? Gi gass! Vettafaen, jeg vil gjøre noe, men bare klarer ikke helt skjønne hvordan uten å bli for klengete.... Det er jo sommer, begge er sporty....volleyball med felles venner hadde kanskje ikke vært så dumt for å så gå en tur eller noe... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ''Hei Takk for sist!=D Bare lurte på om du hadde Lyst å finne på noe en dag'' ? Var den uneedy nok? =) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ''Hei Takk for sist!=DBare lurte på om du hadde Lyst å finne på noe en dag'' ? Var den uneedy nok? =) Kan funke det Det eneste som bekymrer meg skikkelig er om hun egentlig mente det som skjedde, eller om "fylla har skylda". Eller, hvordan er det? Folk må da ha en viss bevisthet over hva og hvorfor de gjør ting i fylla også? Slik var i allefall jeg i går. Litt hemninger forsvinner jo, men utenom det så gjorde jeg det jeg gjorde fordi jeg hadde lyst... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha dere søringer kan ikke si fylla har skylda Dere smådrikker jo til klokka 3 for så å hoppe rett i seng Så neida det der går nok bra. Hun likte det helt sikkert Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha dere søringer kan ikke si fylla har skyldaDere smådrikker jo til klokka 3 for så å hoppe rett i seng Så neida det der går nok bra. Hun likte det helt sikkert Hahahaha:P Satser på det, det tok i allefall av til "Hot in Herre"... Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du trenger ikke starte med "finne på noe?" eller noe i den duren.. bare start en vanlig samtale der du spør om hvordan hun syns festen var, også ser du på responsen hennes. Hvis hun svarer f. eks "var gøy det", eller ignorerer meldingen din er hun ikke interessert. Men hvis hun svarer positivt tilbake kan du spørre om dere skal dra ut en dag, eller finne på noe. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det eneste som bekymrer meg skikkelig er om hun egentlig mente det som skjedde, eller om "fylla har skylda".Eller, hvordan er det? Folk må da ha en viss bevisthet over hva og hvorfor de gjør ting i fylla også? Slik var i allefall jeg i går. Litt hemninger forsvinner jo, men utenom det så gjorde jeg det jeg gjorde fordi jeg hadde lyst... Om hun mente noe med dansingen eller ikke, avhenger f.eks. av hvor mange hun danset slik med i løpet av kvelden. Var det bare deg, eller flere? Og så hun deg inn i øynene og smilte mens dette skjedde, eller var hodet hennes alle andre steder? PS: Hun ville ikke gjort dette om hun ikke hadde hatt lyst, men tiltrekningen kan ha vært fysisk og spontan. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fubar_* Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Dunno, hadde egentlig litt "care" holdning til jenter før jeg danset med denne jenta, så la ikke så veldig merke til henne.. Fikk dog vite i dag at hun tydeligvis driver på med en annen type, men hell, skal ikke la det stoppe meg med mindre de blir offisielt sammen... Har i allefall bestemt meg for å skille meg ut og erte henne litt, samt være litt "care" til hele greia.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hehe, lykke til med den, bare pass deg så du ikke får juling om han andre typen er diger! Hadde gjort det samme, btw Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du trenger ikke være redd for no juling fra han andre fyren.. Har ennå til gode å få meg en på trynet av sjalu eks-typer, andre som "sjekka henne først", eller sjalu kjærester.. Så det å få juling av dem er noe som skjer en av en million ganger, så det skal du ikke trenge å være redd for i det hele tatt. Er større sjangser for å bli offer for blind vold på gata.. Så kjør på! Ta kontakt, og ta hu med på neste fest du skal på, en tur på cafe, på shopping, hva som helst. Senk skuldrene dine, slapp helt av, og ta det som det kommer. Lykke til! Lenke til kommentar
Syler__pua Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvorfor gikk du ikke for kysset? Som en annen skrev over her, så ta kontakt og snakk litt før du tar det videre. Ikke start med "Hei, hva skjer a" finn på noe annent! Virker som du tenker alt for mye på dette. Mitt beste tips er å være mye ute med venner til du møter henne, da slipper du å bi sittende på pcen og overtenke det til du ikke tør å spørre henne. Og Smurstafa, du har bare ikke møtt på gutta i de rette miljøene enda Jeg hadde hørt akkurat det samme crapet som deg og trodde på det, inntill jeg satt på legevakten med brist i ribbeinet, brudd i hånden og en søt liten annmeldelse da han ikke kom noe særlig bedre ut av det.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og Smurstafa, du har bare ikke møtt på gutta i de rette miljøene enda Jeg hadde hørt akkurat det samme crapet som deg og trodde på det, inntill jeg satt på legevakten med brist i ribbeinet, brudd i hånden og en søt liten annmeldelse da han ikke kom noe særlig bedre ut av det.. Hvis du med "gutta i de rette miljøene" mener det miljøet der eksene til jentene er store brautende biker-boys, eller steroide-fylte testo-bomber fra Johnny-Kåres Gym, så ja da har jeg ikke møtt gutta fra rette miljøene enda Men heldigvis er ikke de jentene mine typer heller, så kommer nok heller aldri til å møte på de. Gjelder bare å komme på godsiden av gutta så fort de dukker opp, så går det som regel alltid bra. Har hatt noen sjalu ekser som har kommet brautende opp til meg, men så lenge man ikke viser at man føler seg truet, og heller bare strekker frem en hånd og presenterer seg selv akkurat som man skal bli venner med de, så er det ytterst ytterst få som tyr til vold. Svarer man der i mot frekt, og har en overlegen holdning til det hele, så selvfølgelig øker det sjangsene for at det neste man gjør er å telle knokemerker i trynet. Men nå skal det også sies at jeg har heller aldri tydd til vold selv og aldri svingt armen mot noen andre, så kanskje den hele anti-vold-holdningen min smitter over på evt sjalu typer som finner det for godt å prøve seg Så lenge man ikke oppfører seg truende, så er man heller ikke truende. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvorfor gikk du ikke for kysset? Well, I kinda did...ble vel kanskje 4-5 sekunder med kyssing før hun gikk... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Haha, johnny kåres gym, den lo jeg litt av :!: Så lenge du ikke ypper til juling i form av og svare frekt osv, blir det som regel ikke noe bråk. Selv møtt folk som skal "banke" opp andre for og være venn med dama hans. Så etter et par uker med masse trusel brev på nettby (pricless) står han i et hjørne og ser flau ut når vi gikk i byen. :!: Men kjør på! Bare si, blir du med ut og går en tur? Eller hva som helst, selv ville jeg pratet litt med henne på msn men ikke bli sån kjempe Msn buddies, vis du fatter. Da blir det ofte til at dere babler men aldri finner på no. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "....finne på noe en dag?". Neineinei, vær bestemt. Plukk en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå