Peppep Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg lurte på hva folk rundt omkring mener er beste filmmusikk. Personlig elsker jeg Enya og LOTR-musikken. Howard Shore er god Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 MAtrix (nr.1) har vel egentlig den beste musikken syns jeg, men for all del LOTR-filmene har også sykt bra musikk. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 The Rock og LOTR scorer høyt. Menne.. Har det ikke vært oppe en lignende tråd for ikke lenge siden.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 The Rock og LOTR scorer høyt. Menne.. Har det ikke vært oppe en lignende tråd for ikke lenge siden.. de alle fleste emner har vært oppe før da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 soundtracket til matrix er faktisk konge! veldig enig med ecthelion der! er visst lenge siden jeg har hørt på det.. kanskje en ide å brenne ut å ha i bilen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ringenes herre og Braveheart (For øvrig de beste filmmessig og...) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Star Wars, ingen tvil Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ringenes herre har den beste filmmusikken. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Star Wars, ingen tvil Starwars musikken er uten tvil fin musikk ,men jeg mener at ingen har hørt Startrek musikken. De bruker noenlunde samme musikk som da den første filmen kom ut for 30år siden.. Synes virkelig flere personer bør høre den musikken. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 chain reaction synes jeg har ganske tøff musikk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg Elsker musikken i "Requiem For a Dream" .. .. (Peter Jackson bøffet musikken å satte den inn i LOTR:TTT) jeg har de 3 tøffeste etter hverandre i playlista Clint Mansell - Summer Overture Clint Mansell - Cleaning Apartment Clint Mansell - Winter Overture YEE! (den første av de er tøffest) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Starwars musikken er uten tvil fin musikk ,men jeg mener at ingen har hørt Startrek musikken. De bruker noenlunde samme musikk som da den første filmen kom ut for 30år siden.. . hmm har hørt nok til at jeg ikke mener Star Trek's musikk kan sammenlignes med Star Wars sin. SW sin er utrolig mye bedre. Jeg lurte på hva folk rundt omkring mener er beste filmmusikk. Personlig elsker jeg Enya og LOTR-musikken. Howard Shore er god tenkte du på hvordan musikken er i filmen eller når man hører musikken uten å se filmen? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Training Day eller åssen det staves Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Pink floyd-The wall. Dumt spørsmål :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Uten tvil...LOTR! Enya og Howard Shore...what more can I say... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 LOTR (begge to), The rock og the matrix er vel dei som har best musikk.. og The gladiator , prima den også! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Soundtracket til " Amelie " Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Matrix Reloaded Soundtracket er 8) The Rock scorer SVÆRT høyt og!! Men aller best må jo LOTR være da.. sinnsykt digg.. særlig concerning hobbits.. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Matrix Reloaded Soundtracket er 8) The Rock scorer SVÆRT høyt og!! Men aller best må jo LOTR være da.. sinnsykt digg.. særlig concerning hobbits.. JA! Hører igjen deler av concerning hobbits i Two Towers, men det er bare bra. Men Gollums song er litt spesiell, egentlig var det vel björk som skulle synge, men det blei ei anna med lignende stemme.. Emiliana Tor"ettelleranna" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå