Gå til innhold

Hvilken film har best musikk?

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Star Wars, ingen tvil :)

Starwars musikken er uten tvil fin musikk ,men jeg mener at ingen har hørt Startrek musikken. De bruker noenlunde samme musikk som da den første filmen kom ut for 30år siden..

Synes virkelig flere personer bør høre den musikken.

Lenke til kommentar

jeg Elsker musikken i "Requiem For a Dream" .. ..

(Peter Jackson bøffet musikken å satte den inn i LOTR:TTT)

jeg har de 3 tøffeste etter hverandre i playlista

Clint Mansell - Summer Overture

Clint Mansell - Cleaning Apartment

Clint Mansell - Winter Overture

YEE!

(den første av de er tøffest)

Lenke til kommentar

Starwars musikken er uten tvil fin musikk ,men jeg mener at ingen har hørt Startrek musikken. De bruker noenlunde samme musikk som da den første filmen kom ut for 30år siden..

.

hmm har hørt nok til at jeg ikke mener Star Trek's musikk kan sammenlignes med Star Wars sin. SW sin er utrolig mye bedre.

Jeg lurte på hva folk rundt omkring mener er beste filmmusikk. Personlig elsker jeg Enya og LOTR-musikken. Howard Shore er god :)

tenkte du på hvordan musikken er i filmen eller når man hører musikken uten å se filmen?

Lenke til kommentar
Matrix Reloaded Soundtracket er  8)  

The Rock scorer SVÆRT høyt og!! Men aller best må jo LOTR være da.. sinnsykt digg.. særlig concerning hobbits.. :woot:  :woot:  :woot:  :woot:  :woot:  :woot:  :woot:

JA! Hører igjen deler av concerning hobbits i Two Towers, men det er bare bra. Men Gollums song er litt spesiell, egentlig var det vel björk som skulle synge, men det blei ei anna med lignende stemme.. Emiliana Tor"ettelleranna"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...