jeeee Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Når jeg skaffer meg nye sanger blir de som regel automatisk lakt til i biblioteket i windows media player første gang jeg hører på de. Men er noen få sanger som ikke blir det. Hvordan skal jeg legge til de der? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Under Library vil du finne Add to Library, der kan du velge enten fil, eller mappe (folder). Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Forstod det ikke helt, eller så funka det ikke.. ? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Se vedlagt bilde: Dette gjelder wmp 10, men antar det er likt for nyere versjoner Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Er ikke sånn på min Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da kan du jo prøve en annen mediaspiller? Songbird er kjempe flott, har mange gode addons (som i firefox), du kan tilogmed bruke den som nettleser. En annen er Winamp eller vis du liker Apple Itunes. Prøv å last ned siste versjonen av Wmp, vis du ikke vil skifte spiller (Wmp, er ikke en veldig god mediaspiller vis man ser på hva de andre har å stille opp med, i forhold til minnebruk og brukervennlighet). Wmp 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå