Noburu Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen som ser på Eden of the East? Eden of the East på ANN Om du ikke har det, gjør det Det er en av de beste animeene jeg noensinne har sett (jeg mener den er på nivå med Code Geass og Death note, kanskje bedre..) Uansett; var episoden som kom nå den siste? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har ikke sett den, men hadde tenkt å gjøre det når den var 100% ferdig, husker DB tipsa om den for en stund siden *søker selv* Faktisk - MAL 11 episoder er hele serien - siste kom 18 Juni, får vel se den jeg å da Kommer en film i november - MAL Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Da er den ferdig da.. bare filmene igjen Gleder med stort til dem.. Den er virkelig verd tiden den tar å se Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 jeg har ikke sett enda, men streama halvparten av første episode live, så bestemmte jeg meg for å kjøpe bdbox, og den er alt mulig å preordre, så antar det var siste episode. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Om du ikke har det, gjør det Det er en av de beste animeene jeg noensinne har sett (jeg mener den er på nivå med Code Geass og Death note, kanskje bedre..) Når du skriver det der setter du store forventninger i sving Denne skal eg sjekke ut kjappt Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ble ferdig med serien inatt Den var ganske bra. Noen hull som mangler men det tipper jeg de fyller ut med filmene, så da er det bare å glede seg Hva var det med at Takizawa putta telefonen i lomma til Saki på slutten? =/ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 filmene=O det hadde jeg ikke hørt noe om! når kommer de/hvor mange?? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 2 stk er bekreftet, stod på slutten av siste episode med dette bildet: Higashi no Eden - Movie I: The King of Eden - Nov 28, 2009 Higashi no Eden - Movie II: Paradise Lost ukjent dato, 2010 btw, kom over denne: Eden of the East mobil Skulle likt å hatt den Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 skal kjøpe enten den eller eva mobilen.. hvilken er billigst? paradise lost better bruke samme sang som gareizero... or else!!=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå