kristofo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå har jeg IE 6 og 7, men trenger 8 også for programmering. Vil installasjon av 8 bli problematisk for de andre? Takker for svar Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Why? Det skal ikke gå, nei. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Why? Det skal ikke gå, nei. Når man lager websider må de fungere på de mest vanlige nettleserne. Derfor trenger jeg å ha alle installert samtidig. Noen som vet hvordan man gjør det? IE6 sammen med enten IE7 eller IE8 går fint, men får ikke til å ha IE8 og 7 installert samtidig. Noen som vet hvordan man kan gjøre det? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kan se nytten av dette for webutvikling. Ville i utgangspunktet sagt at det ikke var mulig, men det ville jeg sagt om IE6 og IE7 på samme installasjon også så meget mulig det går. Virtuelle maskiner er jo en rimelig enkel løsning da Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du behøver ikke ha alle installert. Bruk Microsoft Expression Web SuperPreview for Windows Internet Explorer: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå