Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt: Mye bedre orgasme alene, enn ved sex med jente

Gjest Guest_John_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_John_*

Hei! Jeg har hatt sex i over ett år nå, og det har som regel gått kjempe fint for både meg og jenta. Men en ting jeg har tenkt over nå i det siste, er at jeg får skikkelig kjedelig orgasme når jeg har sex med jenta! Orgasmen jeg får ved onanering er liksom 3 ganger bedre!

Selve sexen er jo selvfølgelig kjempe digg, men det blir nesten sånn at jeg gruer meg til jeg få orgasme, for det første fordi den er så kjedelig, og for det andre fordi det nesten er litt flaut ovenfor jenta. Det er liksom gjort på 2 sekunder, mens om det hadde vært ved onanering så hadde jeg sikkert rykka og stønna i iallefall 8-10 sekunder.

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan få en bedre orgasme når jeg har sex med en partner?

Gutt 18.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første kan du prøve å holde deg noen dager før du har sex med dama, du kommer fortere, men mye bedre. For å gjøre opp for det kan du kose deg litt der nede før du kommer opp.

For det andre burde du prøve andre stillinger, stillinger som putter stress på stagen. Ved misjonær kan du prøve å ta opp hennes ben foran deg og presse dem inntil hverandre, da blirre tett. ;) Det er utallig mange posisjoner du kan prøve. Søk litt rundt.

Lenke til kommentar

Synes orgasmen er bedre når jeg har sex enn onanerer jeg, men det er nok individuelt hvordan det føles

Problemet kan ha mange grunner. Tenk deg frem

1. Du har kanskje har sex fordi du kan, og ikke fordi du har lyst. Sex er jo diggest når jeg er så tent at det kribler i hele kroppen. Mens når jeg onanerer er det som regel på impuls fordi jeg kjeder meg eller at bendern plutselig er der. Kanskje dama di (om det er henne du har sex med) har høyere sexdrift enn deg, og du bare kjører på

2. Orgasme går mye på det mentale, og det å ha sex ofte gir orgasme bare fordi man har det. Prøv å kjenn godt etter at det faktisk er godt, ikke tenke på så mye annet.

3. Penis er ikke like erigert når du har sex som når du onanerer?

4. Du vil faktisk ikke ha orgasme under sex og tenker på det som en negativ ting. Siden du skrev følgende "det blir nesten sånn at jeg gruer meg til jeg få orgasme, for det første fordi den er så kjedelig, og for det andre fordi det nesten er litt flaut ovenfor jenta". Tenker man "nei faen, nå kommer jeg", så er det ikke lett å nyte

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Dette har selvsagt med det mentale å gjøre. Du har kanskje oppdaget at orgasmen ikke ble så sterk som når du onanerte. Når du ikke har hatt så mye sex, vil nok dette være en opplevelse mange har erfart og kan selvsagt gi en form for prestasjonsangst. Du har etterhvert erfart at sex gir skjedelige orgasmer og dette blir en ond sirkel, der sex assosieres med noe "negativt".

Hvordan skal du komme ut av den onde sirkel? Tror du først og fremst må være ærlig over for deg selv, prøve å se årsaken til problemet. I tillegg er det viktig at du er ærlig mot kjæresten din, prøver å sette ord på det du opplever under sex, din dårlige orgasme. Kanksje jenta de tror du får kjempeorgasmer? Det er videre viktig at du snakker om det som er godt, du sier at sexen er kjmpedigg inntil orgasmen kommer. Det er også viktig at dama de får vite at dette er en psykologisk greie, prestasjonsangst, og at dette ikke har noe med henne å gjøre! Prøv å fokusere på det som er godt med sexen, prøv å la dama ta styringen når du nærmer deg orgasme. Det er også lurt å stoppe rett før orgasmen, vente en stund å begynne på nytt. Gjør du dette mange ganger, vil du etter en stund, nesten bli vill etter å få orgasme! Hvis jenta tar all styringen, kan hun bestemme når du skal få orgasme, når hun ser du er på vei mot de store høyder, en nytelse du aldri har opplevd, kan hun til slutt gi deg orgasmen du så lenge har lengtet etter. Vil garantere deg mer en 8-10 sekunders rykning og stønning da! Du vil garantert hyle som en galning, mens du nærmest føler at du besvimer:)

Selvsagt er dette ikke sikkert kommer med en gang, det aller viktigeste er: dere må være helt avslappet til hverandre og ikke minst til sexen, nytelsen og orgasmen. Tørre å nyte lissom. Og til det med at jenta tar styringen, er bar med på å gjøre alt mer spennende, hun føler hun har fullstendig kontroll over deg og din nytelse og bestemmer helt selv når du skal få orgasme. Dette spillet kan og må selvsagt være gjensidig, gi dama di den samme behandlingen, og hun vil garantert like dette:)

Lykke til, å gi gjerne beskjed, hvis dette funker:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...