offtopic Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 God dag! Jeg kjøpte "en måned" med xbox live gull for en stund siden.. oppdaget til min forskrekkelse at de har trukket meg 70 kr hver måned i over 7 måneder nå! Jeg bruker ikke xbox live lenger men får heller ikke skrudd av skiten! HJelp! Hvordan får jeg skrudd av jævelskapen før de tar resten av pengene mine?? :S takknemmelig som faen for svar Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du må ringe inn og kansellere hele greia den veien. Kan ikke gjøre det selv afaik. Phone Information Telefon Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051007 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jepp, dette er en av mange måter som MS "svindler" deg på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ikke noe mere svindel enn for eksempel et abbon. på ADSL eller ei avis. De trekker også automatisk og du må ta en telefon/mail til de for å ordne det opp. Men hvis man ikke har tid til en 5 minutters gratis samtale til microsoft så kan det bare være, det må være noe skikkelig drit for vedkommende isåfall. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
marama Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ikke noe mere svindel enn for eksempel et abbon. på ADSL eller ei avis.De trekker også automatisk og du må ta en telefon/mail til de for å ordne det opp. Men hvis man ikke har tid til en 5 minutters gratis samtale til microsoft så kan det bare være, det må være noe skikkelig drit for vedkommende isåfall. når du bestiller adsl, bestiller du for en mnd????? eller en avis for en mnd???? jeg mener når jeg bestiller for en mnd så er det en mnd... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er få abb. man kan bestille for en måned for at det så automatisk er over etter en måned. Så hvorfor du er overrasket er uforståelig. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) når du bestiller adsl, bestiller du for en mnd????? eller en avis for en mnd???? jeg mener når jeg bestiller for en mnd så er det en mnd... eller WoW for en mnd?? .. eller det går jo... oops forskjellen er at de som selger aviser og adsl liker å binde kundene sine i minst ett år for å stabilisere inntektene sine. poenget mitt er at det er mange salgsmodeller, men å komme i etterkant og henge seg opp i detaljer som faktisk står i kontrakten man skriver under på er som å skyte seg selv i foten. anyways, dette blir offtopic. Endret 21. juni 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå