Gå til innhold

Hjelp med skjermoppløsning

Piano_duo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg endrer skjermoppløsningen min fra 1024x768 som er standard for maskinen, til 1280x800. dette virker helt til jeg skrur av og på maskinen da den stiller seg automatisk tilbake til 1024x768. Hvordan kan jeg få den til å ikke stille seg tilbake, blir veldig irriterende å gjøre dette hver gang jeg skrur den av og på?

Specs:

Acer 5920G 15" skjerm

Nvidia Geforce 9500 GS

Vista Home Premium 3gb RAM

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg endrer skjermoppløsningen min fra 1024x768 som er standard for maskinen, til 1280x800. dette virker helt til jeg skrur av og på maskinen da den stiller seg automatisk tilbake til 1024x768. Hvordan kan jeg få den til å ikke stille seg tilbake, blir veldig irriterende å gjøre dette hver gang jeg skrur den av og på?

Specs:

Acer 5920G 15" skjerm

Nvidia Geforce 9500 GS

Hei. Du endrer til en widescreen-oppløsning. Det er en oppløsning som skjermen egentlig ikke støtter. Prøv og sette den på 1280x1024, så skal du se at den holder seg der.

Lenke til kommentar

Specs:

Acer 5920G 15" skjerm

Nvidia Geforce 9500 GS

Hei. Du endrer til en widescreen-oppløsning. Det er en oppløsning som skjermen egentlig ikke støtter. Prøv og sette den på 1280x1024, så skal du se at den holder seg der.

1280x1024 er ikke tilgjengelig. 800x600 er min, mens 1280x800 er max
Lenke til kommentar

Den maskinen leveres med widescreen (16:10) skjerm, i likhet med 99% av alle konsumentmaskiner nå for tiden :).

@ TS:

Har du prøvd å oppdatere videokortdriverene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...