sinnadyr Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Som tittel nevner har jeg kjøpt meg blender(!!!) hovedsaklig til å lage noen fruktsmoothies utover sommeren, men i kveld er det fest og da må man jo kunne fikse noe kreativt med denne saken. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 - 1 beger naturell yoghurt - Frosne jordbær - Sukker (har ikke noe spesielt mål, pleier bare å slumpe litt). Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://tinyurl.com/yk6rku Lars, det "programmet" der er SÅÅ lame Du kan f.eks ta en banan (søtningsstoff), vaniljeis, kakaopulver. Er bare å prøve deg frem, er sykt mye man kan lage med en blender Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Litt seint for festen du skulle ha, men til neste fest er det jo naturlig å lage Strawberry Daiquiri. Ikke det mest kreative, kanskje, men det er godt.. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takk for saklige svar Tar gjerne i mot flere Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Melon yoghurt banan frossne bær, feks skogsbær en skvett appelsinjuice isbiter isbiter jordbær melon en dæsj jordbærpurè(sånn tykk greier på flaske). alkohol(rom, men vodka funker i massevis) evt en dæsj lime Nøyaktige mål er ikke så nøye. Det eneste du bør være forsiktig med er brennvinet Du kan lage uendelig mye med blender, av drinker og smoothies. Bare fantasien setter grenser. Google smoothie, og du vil få opp mange oppskrifter Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 En personlig favorittsmoothie er banan/bjørnebær. Bruker frosne bjørnebær rett fra fryseren. Bruker melk eller cultura i tillegg, samt evt isbiter. Blir passe søt uten sukker el.l. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Høres herlig ut;) Joda, finner masse via google, men morro å høre forumbrukernes favoritter Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Min favoritt er: - frosne jordbær opp til 250 ml merket - eplenektar opp til 500 ml merke - 2 dl vaniljeyoghurt (naturell kan også brukes) - en banan Liker også smaken av bjørnebær, men irriterer meg litt over alle frøene. Edit: sukker også, etter behov.... Endret 29. juni 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå