-iL- Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Første gang jeg prøver dette spillet. Kom meg nettopp til ett save game point, og den krever minnekort? Må man virkelig ha det når man spiller på PS3? (kjøpte det igjennom PSN) edit : editert tittel Endret 29. juni 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du kan lage eget minnekort på PS3. Før du starter spillet, går du øverst på menyen for spill. Har ikke tilgjengelig atm, men det er så og si selvforklarende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Du kan lage eget minnekort på PS3. Før du starter spillet, går du øverst på menyen for spill. Har ikke tilgjengelig atm, men det er så og si selvforklarende. ah ok. må ut i XMB da, og quitte spillet jaja prøver det! edit: fungerte det! takk. Hvordan kan jeg se HPs til fiender? Endret 20. juni 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tror du bare kan se livene deres om du har en magi som heter Scan eller liknende. Det er veldig lite nødvendig da, ettersom spillet bare går ut på å angripe til fienden dør og heal deg selv når det trengs. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 * Sense Som Patney skriver er det sjeldent du har behov for Sense. Eneste er egentlig når du begynner å morphe sourcer, om du noen gang gidder å involvere deg så sterkt i spillet Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har tittet på dette og lurer på om jeg skulle kjøpt det, men kan noen fortelle meg om det er en oppusset versjon eller er den klin lik den gamle, med lik grafikk (på godt og vont) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Med oppskalering og kantutjevning, blir det jo noe penere. Endret 22. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Spilt bare på PSP jeg, der er det ikke akkurat mye oppskalering å snakke om =) Men er en drøm å ha på lange flyturer gitt, tiden flyyyyr avgårde. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Har tittet på dette og lurer på om jeg skulle kjøpt det, men kan noen fortelle meg om det er en oppusset versjon eller er den klin lik den gamle, med lik grafikk (på godt og vont) ? Jeg har spilt 3-4 timer nå, og liker det. Veldig god og til tider morsom story. Grafikken glemmer man fort! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har tittet på dette og lurer på om jeg skulle kjøpt det, men kan noen fortelle meg om det er en oppusset versjon eller er den klin lik den gamle, med lik grafikk (på godt og vont) ? Ja, på godt og vondt. Selv var jeg skeptisk når jeg startet spillet om jeg orket å spille et spill med PS1 grafikk, men til min overaskelse så levde jeg meg fint inn i spillet. Kontrolleren var faktisk verre å venne seg til :-) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kontrolleren var faktisk verre å venne seg til :-) huh? hva da? du vet du kan customize setup av den? eneste som jeg ikke liker, er at man ikke kan bruke analog stick. Herregud og tida flyr når jeg spiller dette. Koser meg virkelig. Ler litt av grafikken nå og da, spesielt når figurene er frusterte, og slår med de blocky arma sine Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Denne tråden fikk meg til å begynne å spille enda et “perfect game” i Final Fantasy VII. Du er heldig som spiller det for første gang, historien er jo så fantastisk! Hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Denne tråden fikk meg til å begynne å spille enda et “perfect game” i Final Fantasy VII. Du er heldig som spiller det for første gang, historien er jo så fantastisk! Hvor langt har du kommet nå? Savet rett før boss fighten på toppen av Shinra bygget, der partyet splitter. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kontrolleren var faktisk verre å venne seg til :-) huh? hva da? du vet du kan customize setup av den? eneste som jeg ikke liker, er at man ikke kan bruke analog stick. Ikke noe dramatisk, det var bare det at tommelen min automatisk ville bruke analog stikken. Muskel-hukomelse er altså problemet mitt og derfor tok tid å venne seg til PS! Føre var, før noen spør: http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_memory Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 fikk ikke spilt i går, men tar en ny liten runde i kveld! *Glede seg* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da har du vel fått svar på det du lurte på eller? Stenge tråd? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Da har du vel fått svar på det du lurte på eller? Stenge tråd? Ja har det! Men kan jo re-name tråden, så vi har en generell diskusjon rundt spillet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423039&hl= Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423039&hl= nja, dette er jo første FF på PS3 da, og den der er en generell tråd for alle FF. Får jo ikke fler til å kjøpe på PS3 hvis innlegga gjemmes i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå