motdelavie Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg hakket opp en pose tyrkisk peber og la det i en gryte. Tilsatte litt vann og varmet opp til alt ble flytende. Dette helte jeg oppi spriten min. Når jeg holder flasken opp mot lyset nå så er det noe flytende inni... ser ut som sirup elns :!: Det er vel ikke noe farlig å drikke dette? Sikkert bare jeg som har noia for å putte i meg ting som ser litt tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) neh, ikke noe farlig med det. interessant måte å blade det på da. Selv bruker jeg å knuse dropsene, blande med sprit og røre rundt til det er flytendes. hvor lenge den er holdbar aner ikke jeg, spørs hvor sterk den er egentlig. Endret 20. juni 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har drikket mye "skummel" tyrker, så om det er noe sirup-lignende i det så går det nok bra Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Anbefaler å fore han mye på Baklava, han bør oppbevares i rundt 30 grader for optimal trivsel, direkte sollys er også bra om det er tilgjengelig. Jeg har noen ulovlige polakker i mitt skap, shhhh! Men fra spøk til gevær: Det kan umulig være dødlig, så kjør på! Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takker folkens Blomsterbob: Haha! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 I know, i know! (dadabum! Tsss... *jokedrum*) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Men fra spøk til gevær: Det kan umulig være dødlig, så kjør på! Nei, ingen har noengang dødd av sprit! ;P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jaujau, du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå