Demonfudge Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kan man få hjelp via hypnose eller fra en psykolog om man sliter med å høre vekkeklokka? Jeg har hatt det problemet i en god del år nå, har mistet jobber på grunn av det og jeg har fått en haug med advarsler i andre jobber. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg vil tippe en av disse er billigere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg vil tippe en av disse er billigere. Vekkeklokker fungerer bare ikke. Jeg ignorerer de. Har 2 vekkeklokker som naboen har våknet av flere ganger som står på hver sin side av hodet mitt. I tillegg så bruker jeg datamaskinen min som vekkeklokke, gjerne med noe drittmusikk. Har hatt Aqua, A-Teens o.l gående i flere timer uten at jeg engang våkner. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Lag en innretning som tømmer en bøtte vann i fjeset ditt når klokken ringer. Da blir du kald og jævlig i sengen og tvinges til å stå opp og ta deg en dusj. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hmm... kanskje slik døvhørte bruker? Vibrerende sak under hodeputa. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg forventer at du legger deg tidlig? Uansett, moren min (psykiater) sier at der er sannsynlig. Det beste er vel å kontakte nærmeste for å høre. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Lag en innretning som tømmer en bøtte vann i fjeset ditt når klokken ringer. Da blir du kald og jævlig i sengen og tvinges til å stå opp og ta deg en dusj. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Legger meg tidlig ja. Starter på jobb kl 7, og det varierer litt hvor langt jeg må kjøre, så må opp mellom 5-6. Men nå som jeg har fri så sliter jeg også med å stå opp. Folk kan snakke til meg, jeg kan svare, men jeg våkner ikke. Skal kontakte en psykolog og ta det derfra. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kan man få hjelp via hypnose eller fra en psykolog om man sliter med å høre vekkeklokka? Jeg har hatt det problemet i en god del år nå, har mistet jobber på grunn av det og jeg har fått en haug med advarsler i andre jobber. Prøvd Shakeawake? http://www.shakeawake.com/index_swf.php Den ser liten og søt ut, men vibrerer noe jævlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Innlegg i strid med dette er fjernet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå