brgr Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Godagen godt folk :-) Er for tiden i militæret og har derfor stor fritid etter tjenesten ettersom det ikke er en akkuratt stortsted (Bardufoss) Har laget et privat cms system. Dette bruker database som lagring av bilder/filer. Det jeg lurer på er hvilke fordeler/ulemper dette har. Jeg har gjort dette pga. att jeg laget CMS systemet for soldatene i troppen min. Så vi kan dele ALLE øyeblikk vi har hatt uten å tenke så mye over att andre kan få tilgang til det. Ettersom det bare blir 2 mulige veier til bildene. Enten å logge inn for å vise det som vanlige brukere. Eller så kan de bryte seg inn i databasen min og stjele all data som ligger lagret der.(har ikke tillatt TCP/IP og bruker SharedMemory så tviler litt på den og, men ett Windows system har ALLTID en bakdør da :-\ BTW. Bruker du kan bruke [email protected] pass Edit! Grunnet restriksjoner på webappen så kan bare en være innlogget med denne brukeren av gangen. Så du kan erfare utlogginger uten att du gjør noe. Anbefalt er å bare invitere din egen epost. Merk! Eposten er ikke tilgjengelig for andre, og vil ikke bli sendt videre til NOEN. Og kan slettes om ønskelig. (dog ingen funksjoner i Appen for det enda) :-\ Gjerne kom med forbedrings potensial osv til selve siden også. Er ikke helt ferdig med siden (mangler HELE admin seksjonen). Edit2! Glemte selvfølgelig link. http://cms.biodland.net/ Endret 23. juni 2009 av brgr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå