Gå til innhold

Nokia N82 sletter diskcache filene mine

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg oppgraderte telefonen min fungerer ikke nokia maps.

Selv etter at jeg har lagt til alle kartene i diskcache folderen fungerer ikke dette etter en omstart av telefonen, da er alle kartene borte.

Har lest flere steder på internett at jeg skal pakke ut kartene til diskcache folderen på minnekortet, men det fungerer bare første gangen jeg starter programmet, neste gang er alt borte, hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du starter nokia maps for første gang lager den en folder i minnekortet som heter cities med en underfolder som heter diskcache. Og som du sier skal du pakke kartene ut her. Tror problemet er at du ikke pakker de ut på rett plass. Slet litt med dette selv engang. Jeg bruker aldri map loader, jeg bruker en side på nettet og laster ned de kartene jeg vil ha og pakker de ut i diskcache.

http://diabo.110mb.com/symbian/indexmaps.htm

Lenke til kommentar

Dette er akkurat det jeg har gjort flere ganger, har formatert minnekortet mellom hver gang også. Kartene er der første gangen, men etter å ha gått ut av nokia maps en gang så er alt borte, da er alt som var i diskcache underkatalogene borte..akkurat som om nokia maps sletter alt i diskcache katalogen hver gang jeg går ut av programmet..

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd en hard reset, det fungerte dårlig. Jeg får fortsatt opp kart EN gang, men så etter at jeg går ut fra nokia maps så blir alt i diskcache katalogen borte... jeg får prøve å reinstallere firmware når jeg får tak i en nokia kabel eller når jeg kommer hjem fra ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...