Idioteque Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det har seg slik at *-tasten på min N82 har sluttet å fungere, og jeg vil gjerne bruke mobilen, om enn i litt redusert tilstand, til jeg får kjøpt meg en ny mobil, eller reparert den jeg har. Lurer derfor på om det er en annen måte å skru av tastelåsen på N82 enn den vanlige "trykk opphev og deretter *"? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du kan installere program som heter smart settings. Det er ikke gratis, men tror tastelås greien i det programmet funker etter at prøveperioden er over. http://www.mobifunsoft.com/smartsettings/ Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Men det blir igjen vanskelig uten å kunne skru av tastelåsen først. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Men det blir igjen vanskelig uten å kunne skru av tastelåsen først. Hvordan det? Du skrur av/på apparatet. Fjerner automatisk tastelås. Installerer programmet. Setter ny tastelås-kombinasjon. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Men kan ikke skru av/på apparatet med tastelåsen på, og om jeg fjerner batteriet er tastelåsen allerede på når jeg skrur den på igjen. Men uansett, det viser seg at stjernetasten fungerer en gang i blant, så nå fikk jeg av låsen, og skal installere dette programmet. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå