Ducktoy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 ser ut som en gressklipperulykke Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Du må se bort ifra de stygge hakkene Herr Modell har valgt å ødelegge seg selv med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg ser ikke at den blir spesielt pen selv om hakkene ikke er der. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvem vil gjøre noe sånt med seg selv ? Vedkommende må være sinnsforvirret, forelsket i/se opp til Cristiano Ronaldo eller være temmelig homo. Subjektiv oppfatning. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 eller være temmelig homo. Herreminhatt, en homse med selvrespekt ville aldri hatt en sånn sveis. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ja, du sier noe der. Men husk at det finnes homser med dårlig smak også Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ...eller være temmelig homo... Hvilken hårsveis du har og hva du er kåt på har vell strengt tatt ingen sammenheng. Angåande sveisen: Den ser fantastisk sjølvopptattfotballspelarmedkvinnesynsomtilhørerstartenpå1900-tallet. Subjektivt, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Om denne? Han minnet meg om en røyskatt. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 satan jeg missliker sånne hakk i frisyrer. er så latterlig douche bag Men sånn du forklarer det, så virker det som du vill ha ganske standard, veldig kort på sidene, bittelitt lengre på toppen. som er kult nok det. Men sveisen som den er vist der, er helt ufattelig douche bag. og er enig med at fotballspillere VELDIG ofte ser ut som selvopptatte drittsekker. Ekke kødd Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg forbinder fotballspillere med jeans nedi sokka og kjedelig sleik til siden Endret 4. juli 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fotballspillere under 15 du tenker på da eller? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nei, ikke bare de. Opp til 20 kanskje. Det er den stereotype fotballspillern her hvert fall. Men er så klart ikke alle som går sånn heller. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Utruleg stygt... Likar ikkje hakka på sidene og at det er så langt bak. Endret 4. juli 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå