The Fox Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Om denne? Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen?? EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt... Endret 20. juni 2009 av The Fox Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Om denne? Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen?? EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt... Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt Endret 20. juni 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Personlig synes jeg den er dritstygg Er spesielt harry med de stripene på siden, og liker ikke at det er så langt bak i nakken, men det er de stripene som gjør den så stygg Endret 20. juni 2009 av multisync Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Personlig synes jeg den er dritstygg Er spesielt harry med de stripene på siden, og liker ikke at det er så langt bak i nakken, men det er de stripene som gjør den så ekstra stygg lol, skal ikke ha stripene... Bare hovedskissen; Kort på sidene, og litt lengre oppå og bak, ikke no macgyver hockey Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Det hadde vært greit å informere om Det høres mye bedre ut enn det som du viser på bildet Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Det hadde vært greit å informere om Det høres mye bedre ut enn det som du viser på bildet hehe, tar den Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Om denne? Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen?? EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt... Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt Hvilken renati da? For man trenger jo en med shining/wet effect på, hvertfall jeg hadde trengt det... Liker denne forsåvidt bedre, den er litt lengre på sidene, og kortere bak, men samme greia http://www.soccerbyives.net/soccer_by_ives..._ronaldo_ap.jpg Endret 20. juni 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Om denne? Jeg hater den. edit: La til smiley Endret 20. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Funker den Fox Til alle dere andre; Fint at jeg klarer å provosere med en hårklipp... Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Dritstygg og harry imho. Endret 21. juni 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Personlig hater jeg slike frisyrer. Vet ikke hvorfor. Er noe med de sleskete fotballspillerne. Edit: Typo. Endret 21. juni 2009 av simensk Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Personlig hater jeg slike frisyrer. Vet ikke hvorfor. Er noe med de sleskete fotballspillerne. Edit: Typo. Ja, fytterakkern. Folk som trener a gitt. Du er vel mer typen som liker drugs, sex and rock`n Roll Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Vanskelig å dømme sveisen, siden han på bildet ser ekstremt homo ut, men det er vel sveisen sin skyld Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) [undertegnedes personlige, ydmyke mening] Den var bare helt ufattelig stygg, beklager. [/undertegnedes personlige, ydmyke mening] Endret 21. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Den var helt uslåelig stygg. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 hihi, takker for oppmuntrende ord... btw jeg digger`n Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Personlig hater jeg slike frisyrer. Vet ikke hvorfor. Er noe med de sleskete fotballspillerne. Edit: Typo. Ja, fytterakkern. Folk som trener a gitt. Du er vel mer typen som liker drugs, sex and rock`n Roll Haha, dagens. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Bilde av hvordan det ble? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå