Jokke!# Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei, Har et problem med Windows Live messenger på min HTC touch pro. Når jeg skal koble meg til kommer det en rute opp med denne meldingen: "Kan ikke logge deg på messenger. prøv å endre klokkeslett og dato i innstillingene på enheten." Når jeg skal logge meg på Windows live, kommer dette opp: "Windows live ID-tjenesten krever et sertifikat, men ditt fungerer ikke. du kan sannsynligvis rette på dette ved å oppdatere klokkeslett og datoen i innsillingene på enhenten. deretter forsøker du å koble til på nytt. Har prøvd å skifte dato/klokkeslett men det hjelper ikke. Noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er du helt sikker på at dato, klokkeslett og tidssone er helt korrekt? Lenke til kommentar
Jokke!# Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Nei, Det var jeg om rotet. den var stilt til 2008 istedenfor 2009, og det la jeg selvfølgelig ikke merke til. Beklager bryderiet og takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå