Flimzes Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hei! Jeg leter etter en skjerm med god innsynsvinkel, hvorfor? Fordi at når jeg ser på skjermen så vil jeg at bakgrunden skal være en farge. Når jeg redigerer bilder så kan jeg ikke ha noe av at kontrasten er annerledes på forskjellige steder på skjermen. På 99% av alle TN-baserte skjermer jeg har vært borti, så er dette et problem. Den eneste TN-skjermen jeg har sett som ikke er sånn er Eizo l550, den har perfekt innsynsvinkel. Jeg er ikke laget av penger, så skjermen bør være så billig som mulig. Er det mulig å få tak i en skjerm som har en meget bra innsynsvinkel til en grei pris, eller må man opp på dyre løsninger som pva eller ips? Endret 26. juni 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dell 2209WA med e-IPS panel er meget godt, koster 3550. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Skjønner ikke hvordan den kan ha sneket seg under radaren, takk for meget godt tips Finnes det noen tilsvarende i 24" også? Endret 20. juni 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Tror ikke det, i alle fall ikke innenfor den prisklassen. Anbefaler et besøk her; http://www.flatpanels.dk/ Endret 20. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Fikk en 20" dell 2007fp, med s-ips, helt utrolig bra skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå