ar3dbear Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei, jeg skal til USA og da lurte jeg på om det er mulig å kjøpe iphone 3G S når jeg er der borte? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 så vidt jeg vet er den allerede utsolgt over alt der borte Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 ok. men i teorien så er det mulig? synes å ha lest at du MÅ være Amerikansk statsborger osv. ? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kan godt hende. I Norge får du jo ikke kjøpt uten abonnement. Er vel kun i Sveits du får kjøpt den uten. For å opprette et abonnement på du være statsborger, evt kunne dokumentere fast inntekt og bostedsadresse. I Norge er det slik iallefall. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg tror ikke det er mulig uten kjøp av abonnement. Var en kompis som skulle kjøpe en til meg for noen måneder siden, men det ble ikke noe av når man måtte ha abonnement der. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 du kan kjøpe den i london for 440 pund (4800kr, 16gb) med "pay as you go" fra O2. Det er en konantkortløsning uten binding og uten låst simkort. du må kanskje spytte inn 10 pund for å fylle opp kontantkortet, men thats it. du må også ha engelsk bank/kreditkort, men jeg mener på at remembercard er registrert i england og skal virke. Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 I think you can probably pull off the no contract offer - which means you´d have to pay around 599 for the 16gb and 699 for the 32gb - though do note: Even though you don't have a contract with at&t your phone will still be locked to them for a year so you´ll have to jailbreak it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå