oyvindrenberg Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skal du starte din egen CSI-lab bør dette kameraet stå på handlelisten. Les mer Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Artikkelforfatter: Tredjepartslenkene er foreløpig ikke riktig satt opp. Skikkelig stilige videosekvenser de hadde lagt ut på produktnettsiden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hmm, hvorfor tenker jeg på Dr. Manhattan når jeg leser dette? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Artikkelforfatter: Tredjepartslenkene er foreløpig ikke riktig satt opp. Skal være fikset nå. Av en eller annen grunn hadde det sneket seg inn feil type hermetegn i HTML-tagene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hmm, hvorfor tenker jeg på Dr. Manhattan når jeg leser dette? Ah. Dr. Manhatten: "I've walked across the sun. I've seen events so tiny and so fast they hardly can be said to have occured at all. " Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Artig. Har nettopp fått fatt på et Casio EX-f100, og lekt litt med sakte film. Og så får jeg gleden av å se noe enda mer seriøst noe. Spennende. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tar gjerne imot et sånnet til å leke med ja. Det finnes jo uante muligheter på feks et kjøkken her Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det var rått. Se på de prosjektilene, de dreier litt rundt. La merke til at de faktisk fortsetter å dreie litt selv etter at de går i grus, det var litt finurlig. Dreiemomentet stoppes ikke opp selv om det treffer veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg