Gå til innhold

Når kommer Cowon D2+ DAB 16 GB svart til Norge?

Anbefalte innlegg

Når får første butikk Cowon D2+ DAB 16 GB (helst svart) på lager?

Mange butikker har oppgitt ca.-dato, men for manges vedkommende gjelder dette versjonen uten DAB, virker det som; iallfall er ikke DAB nevnt. Eller så gjelder det 4- eller 8 GB-versjonen.

Noen som har mer informasjon?

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
https://prisguiden.no/product.php?produc...1&cat_id=20

Du kan jo bare bestille, ser ikke ut som det er så veldig lang ventetid.

Takk, der var den faktisk. Tror ikke den var der sist jeg sjekket, men muligvis har jeg blingset.

Bestilt!

Jan

Der var jeg litt rask: Ser at dette ikke er +-versjonen, står iallfall ikke + her. Kan hende er det + likevel. Jeg har skrevet til Komplett og spurt.

Jan

Lenke til kommentar

Takk, der var den faktisk. Tror ikke den var der sist jeg sjekket, men muligvis har jeg blingset.

Bestilt!

Jan

Der var jeg litt rask: Ser at dette ikke er +-versjonen, står iallfall ikke + her. Kan hende er det + likevel. Jeg har skrevet til Komplett og spurt.

Jan

Det er en utgått modell det linkes til. De vil sannsynligvis ikke få den inn igjen. Importøren har iallefall ikke den lengre i sitt vareutvalg.

D2+ DAB med 16GB finnes ikke. Iallefall ikke enda. Vet ikke når de evnt vil starte produksjon av den.

Lenke til kommentar

Bestilt!

Jan

Jan

Det er en utgått modell det linkes til. De vil sannsynligvis ikke få den inn igjen. Importøren har iallefall ikke den lengre i sitt vareutvalg.

D2+ DAB med 16GB finnes ikke. Iallefall ikke enda. Vet ikke når de evnt vil starte produksjon av den.

Takk! Men 8 GB kommer altså snart i +-versjon?

Jan

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

SDHC sin makskapasitet, nåtid og all fremtid, er 32GB. Derfor SDXC har blitt introdusert. Det er dog ikke mulig å få SDXC støtte med softwareoppdatering, så D2 kommer aldri til å støtte dette.

Lenke til kommentar
SDHC sin makskapasitet, nåtid og all fremtid, er 32GB. Derfor SDXC har blitt introdusert. Det er dog ikke mulig å få SDXC støtte med softwareoppdatering, så D2 kommer aldri til å støtte dette.

Takk, da får jeg nøye meg med 40 GB, ikke så stor forskjell fra 48, tross alt.

Jan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...