Krishell Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har laget mitt eget kabinett, problemet er at hardiskene mine støyer en del. wd120. Jeg har ikke plass til henge dem i strikker ellerno slikt. Begge 2 er vannkjølte. Har denne kjøle blokka fra mp Har aldri sett no tester av den så vet ikke om det er no serlig kjøleeffekt i den. Kan jeg pakke de inn i no støydempnings matter? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som pleas vet noe? sitter på serveren her nå fordi den maskina med diskene er tat fra hverandre for moddinga skal fortsette Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 I teorian skal dette fungere meget bra, men jeg vet ikke hvor effektive den blokken er. Det du kan gjøre er å pakke diskene dine inn, og legge en Temp probe på en av disken. Og bare rett og slett prøv deg fram -P- Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Har akkurat nå prøvd pakke inn i sølv tape , skal legge inn en temp probe i morgen for sjekke temp etc. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hjalp det på lyden da? Skulle kanskje pakket de inn i noen skumplast eller n.l -P- Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Får ikke starta opp før i morgen. må lodde litt her Fiksa katode styring og tatt vekk alt av strøm etc Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er ikke de elektroniske dele som lager mest varme. Hvis det var opp til meg ville jeg ha snudd diskene slik at det blir metal mot metall og så ville jeg ha klemt hardiskene og blokken sammen med strikk for maksimal kontakt. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg kan jo teste det. jeg surra dem inn i tape men hjalp ikke stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå