Gå til innhold

Salg av min gamle gamer rig, verdi?

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=99907

Har lagt pcen min ut som handlevogn for å vise specs og lurte litt på hva jeg skulle ta betalt for denne riggen, hadde tenkt å selge den til en venn. Men er ikke umulig at jeg selger den på bruktmarkedet. Noen som har noen formening om hva denne er verdt? Og hva som evt ville være en kul vennepris hvis jeg selger den til en venn? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi må vite om du har strømforsyning, kabinett, cd-rom, osv osv. men om du har alt det her, så vil jeg tippe du kan selge den pc'en for 3500-4200 no problem.

Hvis du ser på handlevognen så er det kun de komponentene du ser listet der + muligens skjermen :)

Lenke til kommentar
Den der kan iallefall selges for 3K. En god pekepinn er at hvis komponentene er mer enn noen måneder gamle så er 50% av nypris aldri for stivt.

I normale tilfeller, ja. Men nå er alle disse komponentene erstattet av nye generasjoner, dette fører naturligvis til et stort prisfall.

Asus P5E DELUXE = 500

Intel Core 2 Duo E8400 = 750

Noctua NH-U12 (Uten vifte) = 250

OCZ PC2-8500 Reaper = 250

Sapphire Radeon HD 3870 X2 = 750

EDIT; Dette er makspris av hva jeg ville betalt, er man heldig finne man en kjøper uten for god kunnskap om data.

Endret av ravii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Folk som ikke har peiling kan gi 5000 for den. Mange som ikke har peiling. Ganske God pc for de fleste utenom tech geeks selvfølgelig

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...