Gernia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hei, en kompis av meg skal skaffe seg en ny bærbar PC til helga. Han lurte da på hvilken maskinvare han skulle se etter. Det jeg fikk lirka ut av han var at han skal ha god plass, mye ram og mid range cpu skjermkort. Han er villig til og gå ut med ca 10-14k. PC'n skal ha brukes til. Programmering i C# og animering i 3ds studio. Derfor trengs mye lagringsplass. Han må også ha et skjermkort som takler og kjøre animasjonene. CPU og ram mengde som trengs til dette har jeg ikke anelse om. veldig åpen for innspill her altså Lett litt rund, kommet frem til denne: ASUS X5AVN-FP087C Er denne noe tess? Har noen noe og utsette på denne? -Gernia Endret 20. juni 2009 av Gernia Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det eneste som ikke fremkommer er skjermoppløsningen, sikkert fordi den er lav.... Utovr det så er det en kjempebra PC til den prisen og til behovet. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Det eneste som ikke fremkommer er skjermoppløsningen, sikkert fordi den er lav.... Utovr det så er det en kjempebra PC til den prisen og til behovet. takker, endte med at han valgte en annen PC, med ok skjermoppløsning og samme speccs for lappen mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå