krikkert Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Søkere i kvoten for førstegangsvitnemål konkurrerer samtidig også i ordinært opptak, der de kan få regnet med forbedringer og evt. alderspoeng og tilleggspoeng for høyere utdanning eller folkehøgskole eller militær/sivil førstegangstjeneste. Forbedringer i dette tilfellet er antageligvis VGS fag du tar etter VGS : ) Det er ikke en naturlig språklig forståelse. Men tar jeg feil så tar jeg feil. Fryktelig irriterende -- da jeg gikk på VGS var det intet håp om sånt. ;-p Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Søkere i kvoten for førstegangsvitnemål konkurrerer samtidig også i ordinært opptak, der de kan få regnet med forbedringer og evt. alderspoeng og tilleggspoeng for høyere utdanning eller folkehøgskole eller militær/sivil førstegangstjeneste. Forbedringer i dette tilfellet er antageligvis VGS fag du tar etter VGS : ) Det er ikke en naturlig språklig forståelse. Men tar jeg feil så tar jeg feil. Det skjer selv den beste, kjære krikkert. Det skjer selv den beste. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Enten var det en kompliment, eller en sabla dårlig fornærmelse. Jeg tar det som det første... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 1. Nei, du får et vedlegg til vitnemålet ditt. 2. Ja. 3. Du må vel opp i den eksamensformen du strøk i. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Enten var det en kompliment, eller en sabla dårlig fornærmelse. Jeg tar det som det første... Tolk det som du vil. Det er vel tolking du er flink til, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå