Gå til innhold

Når bør en søke om velferdspermisjon?

Galexon

Anbefalte innlegg

Skal til Ørland Hovedflystastjon og Luftvernartilleribataljonen i august. Søstera mi konfirmerer seg til våren, og jeg ønsker selvsagt ikke å gå glipp av dette, da det skjer en gang i livet hennes.

Jeg lurer i denne forbindelse på når en bør søke permisjon? Kan jeg gjøre dette allerede, eller skaper dette dårlig inntrykk? Har eventuelt vurdert å ringe VPV og høre med dem hva jeg skal gjøre. Vil helst ikke gå glipp av konfirmasjonen. Har hørt at det går under Velferd-B? Stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke disponere de oppmålte dagene du får litt etter leilighet? I så fall sparer du bare noen dager og bruker dem til konfirmasjonen, selv om jeg ærlig talt ikke skjønner hvor viktig det kan være. Se bildene på facebook og dra på byen for pengene dine heller.

Lenke til kommentar
Kan du ikke disponere de oppmålte dagene du får litt etter leilighet? I så fall sparer du bare noen dager og bruker dem til konfirmasjonen, selv om jeg ærlig talt ikke skjønner hvor viktig det kan være. Se bildene på facebook og dra på byen for pengene dine heller.

I mange avdelinger i luft, sjø og flo kan du det, men jeg tror ikke du kan det i luftvern.

Trådstarter: send søknad etter endt rekrutt. Det vil jo da være mange, mange måneder til konfirmasjonen, så jeg vil tro det går i orden.

Lenke til kommentar

Søstera mi og resten av familien ønsker at jeg skal være til stede, og jeg ønsker det selv også. Så jeg vil prøve å få ordnet permisjon i forhold til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...