Galexon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hadde en særdeles dårlig magefølelse... Trodde jeg hadde bommet på oppgaven osv. Men i dag fikk jeg resultatet, og til min store glede sto det 6! Nå skal det feires Endret 19. juni 2009 av Galexon Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Må bare gratulere, en 6`er tyder på at du virkelig kan det du driver med. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Må bare gratulere, en 6`er tyder på at du virkelig kan det du driver med. Mange takk Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer! Hadde norsk skriftlig jeg og ... Har en dårlig magefølelse, men kanskje jeg også blir positivt overrasket på lik linje med deg Vi får se. Som sagt, gratulerer og god sommerferie! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Gratulerer! Hadde norsk skriftlig jeg og ... Har en dårlig magefølelse, men kanskje jeg også blir positivt overrasket på lik linje med deg Vi får se. Som sagt, gratulerer og god sommerferie! Takk for det, og lykke til med dine egne resultater Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg hadde dårlig magefølelse om skriftlig eksamnene mine (bokmål og nynorsk), men fikk faktisk en sekser på bokmål. Ble veldig overraska. Skrev et leserinnlegg der jeg repeterte argumentene mange ganger for å dra det ut. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg hadde dårlig magefølelse om skriftlig eksamnene mine (bokmål og nynorsk), men fikk faktisk en sekser på bokmål. Ble veldig overraska. Skrev et leserinnlegg der jeg repeterte argumentene mange ganger for å dra det ut. Nå vet jeg ikke når du hadde disse eksamens-prøvene, men får vel si GRATULERER for sikkerhets skyld hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fikk 6 på engelsk skriftlig eksamen, jeg. Ganske fornøyd, og overrasket! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Fikk 6 på engelsk skriftlig eksamen, jeg. Ganske fornøyd, og overrasket! Gratulerer! Hvilket skoletrinn, og hvilket engelsk-fag? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Fikk 6 på engelsktentamen! Går i niende. Er ikke så fantastisk, visste jo alltid at det skulle gå slik Læreren la seg ned på kne og anerkjente meg som sin nye gud. Endret 11. juli 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fikk 6 på engelsk skriftlig eksamen, jeg. Ganske fornøyd, og overrasket! Gratulerer! Hvilket skoletrinn, og hvilket engelsk-fag? 10. klasse, var vanlig skriftlig, med booklet og 3-dels oppgave Gjorde seg med en 6'er på vitnemålet Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Fikk 6 på engelsk skriftlig eksamen, jeg. Ganske fornøyd, og overrasket! Gratulerer! Hvilket skoletrinn, og hvilket engelsk-fag? 10. klasse, var vanlig skriftlig, med booklet og 3-dels oppgave Gjorde seg med en 6'er på vitnemålet Jepp, gratulerer hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde dårlig magefølelse om skriftlig eksamnene mine (bokmål og nynorsk), men fikk faktisk en sekser på bokmål. Ble veldig overraska. Skrev et leserinnlegg der jeg repeterte argumentene mange ganger for å dra det ut. Nå vet jeg ikke når du hadde disse eksamens-prøvene, men får vel si GRATULERER for sikkerhets skyld hehe Var i år, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå