Gå til innhold

DR sportens Tour Manager 2009 Diskusjon.no liga


Sameboe

Anbefalte innlegg

Da er endelig det beste Tour managerspillet oppe å går igjen! I fast tradisjon de siste årene spiller jeg DR sportens versjon. Dette begår utpå litt mer tenking enn TV2 sin Tour manager.

 

KLIKK HER FOR Å KOMME INN

 

Opprett deg en konto, og meld deg inn i privatligaen "Diskusjon.no" Passordet er Datasmurf.

Team som er med:

 

Team Sameboe - Sameboe

Team Mementos - DeanAshton

Team Samebror - Samebror

Stonemeisters Racing - Stonemeister

Team Wallentin - MagnusW

Team Nevi CK - Pirja

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir første gang jeg prøver det. Flott at det er en god del mer avansert en TV2 sitt. Jeg er omtrent avhengig av managerspill så dette så ut til å passe midt i blinken.

Her må du skifte ut før alle etapper, for å si det sånn, Thor Hushovd på laget på en fjell etappe ødelegger alt!

Lenke til kommentar
Det blir første gang jeg prøver det. Flott at det er en god del mer avansert en TV2 sitt. Jeg er omtrent avhengig av managerspill så dette så ut til å passe midt i blinken.

Her må du skifte ut før alle etapper, for å si det sånn, Thor Hushovd på laget på en fjell etappe ødelegger alt!

 

Jepp. Leste igjennom reglene, og man kan bli hardt straffet for å ikke ha byttet på laget.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var Team Nevi CK også meldt på. Hadde vært morsomt å spilt dette til sitt fulle, men skal på ferie i 2 uker under touren, med minimal internett-tilgang, så oppdateringer blir det lite av. Sånn sett så passer TV2 sitt bedre siden jeg er borte lenge, men er nå med på begge, så får jeg se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...