Chris_lox Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei folkens! Har en liten utfordring etter å ha installert Vista 64bit. Brukte litt tid på å sette opp mappevisningene slik at alle undermapper var satt til "listevisning" og alle hovedmapper var satt til mellomstore ikoner. I min datamaskinvinduet var det relativt store ikoner med harddisker i egen gruppe. Så over til problemet: Vista velger støtt og stadig å gjøre følgende ting: - 0-stiller vindusstørrelsen. Den rektangulære "widescreen" utformingen blir til et vanlig kvadrat - Glemmer visningspreferanser for samtlige mapper. Plutselig er download-mappen (som var sortert alfabetisk i listemodus) endret til mellomstore ikoner, ubrukelig! Noen som vet hvordan jeg får Vista til å huske mine preferanser, slik at jeg slipper å bruke masse tid på å lete meg frem pga. manglende struktur? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 http://www.vistax64.com/tutorials/70819-wi...w-settings.html Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Tusen hjertelig takk, skal prøve det ut nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå