Gondul Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er annbefalt brennehastighet på VCD filmer? Jeg har brennt ut en VCD film på 48X, men når jeg skulle se den på tv'n min oppdaget jeg at det ble en del lagging på skjermen. Noen som kan hjelpe meg her? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 prøv en annen CD type, tror ikke brennehastighet skal ha noe å si. Hvis det heller ikke går, prøv å brenn hos en annen kamerat og se... Hvis det går må du nok ha ny brenner Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Takk for svaret, jeg brennte det i 12x, og den ble faktisk mye bedre da, hmmm......kanskje jeg må ha ny brenner. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 heisann jeg brenner ikke filmer raskere enn 8x og all musikk på 4x synes jeg får ett bedre resultat da (har en plextor 24x) Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Ja det ville faktisk jeg også trudd, men jeg får ikke brennt filmer på mindre enn 12x med brenneren min(har en MSI brenner)....kjedelig :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Pcdude: Type brenner er det du har da? Og hvilke program brukte du? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har en MSI Dragonwriter 48x/16x/48x, og jeg bruker den nye Roxio easy cd & dvd creator v6.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå