Gå til innhold

Hvor blir det av Black and white 2? Ingen som prater om det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i min omtale (som jeg bryr jeg mest om) fikk den terningkast 1. litt pluss for grafikken og idéen bak, men det var så utrolig dårlig gjennomført at det ikke var morsomt engang.

enig den var utrolig dårlig skuffende

rare er at den fikk så bra score over alt

Lenke til kommentar
Overhypet tullespill, men jeg har fremdeles tro på 2-eren. Det kan bli bra, men jeg gleder meg ikke like mye som med 1-eren.

Har ikke spilt B&W, men for meg er det et rent mysterium. All den gode kritikken! Les anmeldelser på de store spillsidene, det får jo nesten bare toppkritikk. Tittet innom tre av de største spillsidene, og noterte scoren: GameSpy: 91/100 - GameSpot: 93 - IGN: 9.7/10.0. Rimelig bra, da.

Lenke til kommentar

Jøss. Har på følelsen av massesuksesjon i denne tråden. Eller er det bare folk som kommer ut av skapet? Spillet fikk god kritikk innen sin sjanger (hva nå det måtte være).

eks: liker du fps og hater rpg hjelper det lite å kalle neverwinter nights for et dritt spill :lol:

Lenke til kommentar

Synes ikke Black & White hadde noen store problemer. Det levde bare ganske enkelt ikke opp til forventningene. Jeg vil anslå (på Gamer-skala) en karakter på 4.

Det tar tid å realisere banebrytende spillkonsepter, og Lionhead fikk det ikke helt til på første forsøk. Men spillet var underholdende en god stund, og har klart gjenspillingspotensiale.

Hvis alle utviklere gjorde som Lionhead, og satset mer på nyskaping, hadde bransjen beveget seg langt fortere framover. Selv om enkelte ideer nødvendigvis viste seg å ikke være fullt så gode.

Og: Jeg har i hvert fall ikke glemt Black & White 2, men det er jo naturlig å stille seg mer skeptisk enn sist. Kanskje burde denne skepsisen gjelde også for Fable, nok et prosjekt fra Molyneux som høres helt fantastisk ut på papiret/i traileren. Vi får se.

Lenke til kommentar

Virker som den gjennomsnittelige gamer er rimelig påvirkelige desverre...det skal ikke mange forsangere før hele hylekoret spiller opp. B&W prøvde iallefall på noe rimelig nytt istedenfor å holde seg til den kjente kjære oppskriften på suksess og det synes jeg de skal krediteres for selv om man ikke alltid lykkes 100%.

Er "plankekjøring" å lage en brukbar fps som mainstream gamere liker og som gir penger i kassen.

Mener selv at det står mye mer respekt av å prøve noe helt nytt og muligens ikke lykkes enn å klamre seg fast ved det gamle velprøvede...hvor hadde vi vært hvis ingen ville prøve noe nytt? FPS sjangeren var en gang et helt nytt konsept den også....

Lenke til kommentar
Virker som den gjennomsnittelige gamer er rimelig påvirkelige desverre...det skal ikke mange forsangere før hele hylekoret spiller opp. B&W prøvde iallefall på noe rimelig nytt istedenfor å holde seg til den kjente kjære oppskriften på suksess og det synes jeg de skal krediteres for selv om man ikke alltid lykkes 100%.  

Er "plankekjøring" å lage en brukbar fps som mainstream gamere liker og som gir penger i kassen.

Mener selv at det står mye mer respekt av å prøve noe helt nytt og muligens ikke lykkes enn å klamre seg fast ved det gamle velprøvede...hvor hadde vi vært hvis ingen ville prøve noe nytt? FPS sjangeren var en gang et helt nytt konsept den også....

Synes det er review-magasinene som var lett påvirkelig her, b&w fikk jo masse god kritikk, som hovedsakelig kom pga hype IMHO, det er kjipt men mange middelmådige spill får jo plutselig voldsomt bra karakter av alle, (synes dette er spesielt tydelig på konsoll-siden, uten at jeg vil starte en pc vs konsoll-krig av den grunn). B&W var en middelmådighet, hjelper ikke med en god ide når gjennomføringen er dårlig, og det fikk ufortjent bra kritikk, nesten ingen jeg kjenner som prøvde det synes det var noe bedre enn middelmådig.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...