Tim Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Var jo en del bilder osv av det før! Det ble ikke engang nevnt i den artikkelen om kommende E3 messe... Ingen som tror det kommer til å bli så sykt bra som folk sa for en stund siden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 nope. b&w 1 var skikkelig skuff.. da bryr folk seg særdeles lite om en evt. oppfølger. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Huh? B&W 1 skuffende? Fikk jo 80% + i ALLE omtaler! Det var dritfett! 2`ern kommer jo med sjuk grafikk og masse mere ting man kan gjøre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 i min omtale (som jeg bryr jeg mest om) fikk den terningkast 1. litt pluss for grafikken og idéen bak, men det var så utrolig dårlig gjennomført at det ikke var morsomt engang. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 i min omtale (som jeg bryr jeg mest om) fikk den terningkast 1. litt pluss for grafikken og idéen bak, men det var så utrolig dårlig gjennomført at det ikke var morsomt engang. enig den var utrolig dårlig skuffende rare er at den fikk så bra score over alt Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Overhypet tullespill, men jeg har fremdeles tro på 2-eren. Det kan bli bra, men jeg gleder meg ikke like mye som med 1-eren. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Overhypet tullespill, men jeg har fremdeles tro på 2-eren. Det kan bli bra, men jeg gleder meg ikke like mye som med 1-eren. Har ikke spilt B&W, men for meg er det et rent mysterium. All den gode kritikken! Les anmeldelser på de store spillsidene, det får jo nesten bare toppkritikk. Tittet innom tre av de største spillsidene, og noterte scoren: GameSpy: 91/100 - GameSpot: 93 - IGN: 9.7/10.0. Rimelig bra, da. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Kan du fortelle meg hva som er DÅRLIG med det spillet? Det å kunne gjøre omtrent hva man vil i et spiller jo bare dritmorro! Å kunne oppdra ditt eget kjeledyr er jo også genialt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 kort og godt, jeg syns det var utrolig døllt. hele tiden måtte man passe på det sløve dyret som gjorde et eller annet dumt. det er min mening, og jeg bryr meg svært lite om det har fått 100% i enkelte blader. det blir ikke mer spennende fordetom. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg for min del elsket B&W. Gleder meg helt sykt til 2'ern. Skjønner at noen syns at det var kjedelig, men 1'er fortjente det f**n meg ikke. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Eneren har dårlig styring. Min mening er sagt! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jøss. Har på følelsen av massesuksesjon i denne tråden. Eller er det bare folk som kommer ut av skapet? Spillet fikk god kritikk innen sin sjanger (hva nå det måtte være). eks: liker du fps og hater rpg hjelper det lite å kalle neverwinter nights for et dritt spill Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Synes ikke Black & White hadde noen store problemer. Det levde bare ganske enkelt ikke opp til forventningene. Jeg vil anslå (på Gamer-skala) en karakter på 4. Det tar tid å realisere banebrytende spillkonsepter, og Lionhead fikk det ikke helt til på første forsøk. Men spillet var underholdende en god stund, og har klart gjenspillingspotensiale. Hvis alle utviklere gjorde som Lionhead, og satset mer på nyskaping, hadde bransjen beveget seg langt fortere framover. Selv om enkelte ideer nødvendigvis viste seg å ikke være fullt så gode. Og: Jeg har i hvert fall ikke glemt Black & White 2, men det er jo naturlig å stille seg mer skeptisk enn sist. Kanskje burde denne skepsisen gjelde også for Fable, nok et prosjekt fra Molyneux som høres helt fantastisk ut på papiret/i traileren. Vi får se. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Nei, det spillet har jeg liten tro på. Ble kjempe skuffet over ener`n. Dra seg rund i landskapet etter den hånda? Får håpe toer`n blir bedre. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kjøp deg den nyeste utgaven av PCGW, relativt stort preview med masse bilder og "intervju" med molyneux (eller hva dt nåvar han het) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg gir originalen (nr.1 ) en svak 2'er.. Fordi det fortjener det. Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Virker som den gjennomsnittelige gamer er rimelig påvirkelige desverre...det skal ikke mange forsangere før hele hylekoret spiller opp. B&W prøvde iallefall på noe rimelig nytt istedenfor å holde seg til den kjente kjære oppskriften på suksess og det synes jeg de skal krediteres for selv om man ikke alltid lykkes 100%. Er "plankekjøring" å lage en brukbar fps som mainstream gamere liker og som gir penger i kassen. Mener selv at det står mye mer respekt av å prøve noe helt nytt og muligens ikke lykkes enn å klamre seg fast ved det gamle velprøvede...hvor hadde vi vært hvis ingen ville prøve noe nytt? FPS sjangeren var en gang et helt nytt konsept den også.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Virker som den gjennomsnittelige gamer er rimelig påvirkelige desverre...det skal ikke mange forsangere før hele hylekoret spiller opp. B&W prøvde iallefall på noe rimelig nytt istedenfor å holde seg til den kjente kjære oppskriften på suksess og det synes jeg de skal krediteres for selv om man ikke alltid lykkes 100%. Er "plankekjøring" å lage en brukbar fps som mainstream gamere liker og som gir penger i kassen. Mener selv at det står mye mer respekt av å prøve noe helt nytt og muligens ikke lykkes enn å klamre seg fast ved det gamle velprøvede...hvor hadde vi vært hvis ingen ville prøve noe nytt? FPS sjangeren var en gang et helt nytt konsept den også.... Synes det er review-magasinene som var lett påvirkelig her, b&w fikk jo masse god kritikk, som hovedsakelig kom pga hype IMHO, det er kjipt men mange middelmådige spill får jo plutselig voldsomt bra karakter av alle, (synes dette er spesielt tydelig på konsoll-siden, uten at jeg vil starte en pc vs konsoll-krig av den grunn). B&W var en middelmådighet, hjelper ikke med en god ide når gjennomføringen er dårlig, og det fikk ufortjent bra kritikk, nesten ingen jeg kjenner som prøvde det synes det var noe bedre enn middelmådig. AtW Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg gleder meg til toeren syntes også 1ern var bra har faktisk begynt å spille det litt igjen Lenke til kommentar
Hero Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 1 ern var så sykt skjedelig... Tokk flere timer å komme igang! Håper de gjør noe med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå