Gå til innhold

Tommelring - hvor kan jeg kjøpe det?


Anbefalte innlegg

Mitt egentlie spørsmål er egentli hvor jeg kan få kjøpt fete ikke alt for dyre tommel ringer, har du sett noen i d siste og i såfall hvor. Om jeg finner en skal jeg kjøpe på lørdag.

 

Men tenkte oxo jeg skulle høre hva forsellige folk synes om tommelringer:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det? Jeg har brukt tommelring i årevis og jeg er streit, hmm, det forklarer kanskje hvorfor jeg aldri får napp på byen, ha ha ha :p

Er veldig fornøyd med Alexander-serien.

Har vært gjennom random crap fra H&M og slike torgboder og Syden og anna juggel, og de setter alltid et stygt, grønt merke rundt tommelen etter kort tids bruk. Ringen jeg kjøpte fra Alexander-serien gjør ikke det. Kan absolutt anbefales. Føles ikke svett eller noe å ha på heller, merker ingenting, bare plutselig ser jeg på tommelen og ser at den ikke er der, får litt panikkangst til jeg finner den i eska si :p

Lenke til kommentar

Jeg vil nå heller påstå at det er sans for god smak.

 

En hvilken som helst person som er litt viderekommen når det gjelder sjekking av kvinnfolk vil fortelle deg at peacocking (mangler et godt norsk ord for denne typen pynting) er veldig effektivt.

 

Edit: Selvfølgelig, ser man bra ut så har man også større sjanse til å tiltrekke seg, mulig uønsket, oppmerksomhet fra galt kjønn.

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar
Jeg vil nå heller påstå at det er sans for god smak.

 

En hvilken som helst person som er litt viderekommen når det gjelder sjekking av kvinnfolk vil fortelle deg at peacocking (mangler et godt norsk ord for denne typen pynting) er veldig effektivt.

 

Edit: Selvfølgelig, ser man bra ut så har man også større sjanse til å tiltrekke seg, mulig uønsket, oppmerksomhet fra galt kjønn.

Man kan fint dresse seg opp på en måte som gjør at man slipper å bruke harry tilbehør som tommelringer o.l. Og nå er det vel kun Mystery som driver med den slags. De fleste andre pickupguruene holder seg til en enkel skjorte og jeans osv.

Lenke til kommentar
Jeg vil nå heller påstå at det er sans for god smak.

 

En hvilken som helst person som er litt viderekommen når det gjelder sjekking av kvinnfolk vil fortelle deg at peacocking (mangler et godt norsk ord for denne typen pynting) er veldig effektivt.

Å bry seg om stilen sin og hvordan man ser ut er selvfølgelig positivt, men jeg ser ikke hvorfor det skal gå hånd i hånd med tommelring. Man må gjerne være litt unik i stilen og pynte seg, men det meste av metallpynt (armbånd, ringer, smykker) fremstår for meg som litt harry.

 

Men det skal være sagt, jeg synes ikke den Nixon-klokken var så gale. Jeg foretrekker lærreim framfor metall, ihvertfall hvis man bare skal ha en billig klokke. Den kan evt være svart hvis den skal være av metall.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...