Sapmiman Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Buoris! Dát la sapmi sahkadinsaje. Dánna mahta dån sahkadit samegielagin oalles vuonas (norge) ja sahkadit samegiella (jali vuonagiella). Hei! Dette er Sapmi snakketråd. Her kan du snakke med samer fra hele Norge eller snakke samisk (eller norsk) Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hei. Jeg kan ingenting om samisk, men stemmer det at det finnes 9 typer samiske språk og at samisk stammer fra østersjøfinsk? Hvis ja, betyr det at dere har svært mange kasus? Endret 19. juni 2009 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Bures fal, dal diedus mun iin ipmirdan nu olu du samegielas muhto gal mun ipmirdan eanas, (doaivun goit) hehe, gos don orut?, ja man boaris don leat,? dr.ittsekk, vårt språk har 7 kasusa. Lenke til kommentar
krittz Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hmm.. Jeg kan bare "Norgga boazosápmelaččaid riikkasearvi" elns.. Lenke til kommentar
Ravne Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei! Eg har leita i år og dag etter nettsamer (hehe) siden eg har uhorvelig lyst til å lera språket! Hvis dykk som snakker samisk har lyst (og eg voner dykk har) så kan dykk legge meg til på msn ''ravneravn -krøllalfa- hotmail.com'' Endret 29. september 2009 av Ravne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå