Kjøleren Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har nettopp kjøpt et Lian Li kabinett, ble lei av mitt gamle Q-Tec til 350,- kr Noen som vet om Lian Li lager gode kabinetter, tok bare en risk og kjøpte det, ville ha noen som var litt stødig m. ren design i stedet for at det ser så rart ut at du går lei. Kjøpte denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=PC602BUSB Noen som har erfaring med dette kabinettet eller andre Lian Li kabinetter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 det er et veldig bra kabinett, det eneste minuset er vel at det ikke har utagbar skuff for hovedkort..hvis du bytter ut hw litt "ofte" eller pleier å rote nedi der så anbefaler jeg deg å avbestille for så å velge et lian li kabinett med uttagbar brett for hovedkort, det gjør jobben myyye enklere. personlig har jeg ingenting annet enn positiv erfaring med lian li, har selv lian li pc6099b. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Lian li kabinetter er kjempebra!! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har aldri hatt et selv, men leser masse positivt om Lian-Li kabinetter. En vakker dag skal jeg unne meg et selv tror jeg... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Lian Li er bra og klassisk, men litt kjedelig i design da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 mhm..."gørrkjedelig" http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6099B Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Lian Li PC6083a er knall. Lian Li PC76a er gediiigen, kan nesten leie den ut for 5k/mnd. Jeg selv har begge, og angrer ikke en meter på noe. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har Lian Li PC65 miditower og det er helt konge. Lian Li har så mange smarte løsninger at det er nesten kjedlig enkelt.De kunne kanskje gjort noe mer ut av designen men det er rent og enkelt. Hadde ett fulltower før og slet fryktelig hver gang en liten oppdatering var på gang men med Lian Li sitt så er alt så smart utført at det er en lek. Shorty Lenke til kommentar
andreash Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har nettopp kjøpt et PC61USB, og er kjempefornøyd. Må si meg enig at det er KJEMPEDEILIG med hovedkort-skuff. Det likte jeg kjempebra. Anbefales!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 har pc602b selv.. synes det er knall, vertfall i forhold til chieftecen jeg hadde før, vel litt mindre plass å bygge i men mer geniale løsninger på det meste. jeg har med window kit å et par mods til blir det kanskje.. sånn det er uten videre kan det nok være litt kjedelig design.. men med window kit å litt lys synes jeg mitt ble ganske fint (liker ikke overmodda kabinetter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå