Thommisen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har Windows XP og lurer på hvordan man skrur av slik at pcen ikke skrur seg i ventemodus når man klapper den sammen? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Gå inn på strøminstillinger i kontrollpanelet, og forandre hva den skal gjøre når du klapper sammen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg tror at det er mulig, men ettersom jeg ikke har norsk OS blir det litt vanskelig for meg å forklare. Her finner du hvordan dette gjøres i XP. Sidcen er på engelsk, men du finner vel ut av det uansett. Lenke til kommentar
jonnyh Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har Windows XP og lurer på hvordan man skrur av slik at pcen ikke skrur seg i ventemodus når man klapper den sammen? Det er en grunn for at det er standardinnstillingen! Du risikerer at maskinen blir veldig varm om man har lokket igjen over lenger tid. Ikke bare interne komponenter som har dårlig av det, batteriet risikerer kortere levetid. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 I tillegg til at harddisken enda spinner, og skal ikke mye til før den blir ødelagt om maskinen blir båret rundt mens den er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå