Perrern Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes jeg i dag som en person som akkurat ble ferdig med sin yrkesfaglige linje kan få lov til å feire dette med et gledesutbrudd! Så da er det påbygg til nesteår, karakterene er også noe jeg er stolt av =D så da er det bare å håpe jeg kommer inn på almennfag påbygg, hva tror dere? Engelsk: 5. Kroppsøving: 6. Matte: 4. Naturfag: 5. Norsk skriftlig: 5. Norsk muntlig: 5. Samfunnsfag: 4. Planlegging: 6. Drift og oppfølging:5. Kommunikasjon og service: 5. Markedsføring og salg: 5. Sikkerhet: 4. Økonomi og administrasjon: 5. Tverrfaglig eksamen: 6. Prosjekt til fordypning år 1: 5. Prosjekt til fordypning år 2: 5. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Godt jobbet :-) STÅ PÅ! Viktig med en god utdanning. Hilsen en som gikk skolelei men klarte seg på den "harde" måten! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Takker har ikke vært så lett år, en klasse som drar motivasjonen rimelig godt ned, jeg er egentlig ikke 100% fornøyd med dette året, kunne gjort bedre. i allefall sikkerhet. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Man kan alltids gjøre en ting berdre, men hvis du i tilegg hadde en lite motiverende klasse er det et utmerket resultat.. Veldig godt jobbet, ønsker deg lykke til videre Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Takk i lige måde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå