Andyhagan Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 www.BILRADIOSPES.NO jeg har sett på stereoanlegg til bil, så lurer jeg på om prisene er det samme i butikkene som på nettet. jeg er ikke sikker men jeg tror det, fordi de skal ikke ha noe i frakt om du kjøper på nettet? Noen som vet svaret? - Andreas Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Butikker som også har utsalg har nok samme prisen på nett som i butikken, med mindre de kjører ekslkusive nettkampanjer. Du kan jo også se på www.megabillig.no, det er faktisk en OK plass og handle. Om du ikke har bestemt deg for merke og vil ha god pris så anbefaler jeg deg KUN å gå til www.engenaudio.no, Lars gir deg bra pris og det du trenger. Lenke til kommentar
Andyhagan Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Takker, det jeg egentlig ville spørre om var om www.bilradiospes.no har samme priser i butikkene som på nett? Bor en time i fra så ikke vits å sende egentlig Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hadde det ikke vært enklere å bare ringe til butikken og spørre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå