Hittman Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Øh... Er ikke blunt våpen noe gode nei? Prøv å let frem til et blunt våpen som heter Sounder ifra Lord Vivec (I vivec selfølgelig) før du skal ta deg av Dagoth Ur. Er vel kanskje et av de beste våpnene som finnes i hele spillet. Men så er vel det unntaket som bekrefter regelen, er det ikke? Standard blunt våpen er stort sett ikke bra, men det finnes noen unike som er litt bedre bla Sunder. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Vel, sats på langsverd, og gå og hent chrysamere sør-vest for sadith mora. Det gjør 5-70 skade eller noe, og det eneste du trenger å gjøre er å slå en dårlig mage. Var archer selv, så jeg banka alle mager, siden jeg bare flyttet på meg når de skjøt noe på meg. Selv klarte de ikke å flytte seg :wink: Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Alle de andre blunt våpna suger, Øks er overall bedre. Det tar ett ganske så llaannggttt kvarter å finne sunder, utenatt hvis du er morrowind expert, og det er ikke han jeg skrev tell. Så ikke regn med at han finner sunder med en gang. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Bruk sun fornuft. Være er det ikke! -Gaute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå