Gå til innhold

Irriterende ripe i Dell 3007WFP

WheelMan

Anbefalte innlegg

Ja, det har seg så at det ligger en irriterende ripe i min skjønnhet, min 3007WFP. Jeg har ikke peil på når det har oppstått, men rundt påske tror jeg kan stemme godt. Det har seg slik at den har plassert seg midt mellom forumets hovedmeny og innholds-del:

post-122083-1245433156_thumb.jpg

- Den ser liten og uskyldig ut her på bildet, men irl er den ganske så forstyrrende og irriterende. Spesielt grunnet en noe rar/spesiell form :ermm:

Noen tips for å utbedre / fjerne saken? Har en måned igjen på reklamasjon o.l., men er vel lite håp der?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er noe galt. Det krøp akkurat et lite innsekt, trolig en mygg, bak nevne plastikkpanel - kunne se den klart, men fikk ikke tatt den. Heldigvis krøp den ut mot en av kantene, og jeg har ikke sett noe mer til den. :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har erfart at Dell er veldig greie på å bytte varer. Har byttet min 2007WFP inn to ganger pga. pikselfeil. Måtte riktig nok gjennom 6-7 skjermer den andre gangen før jeg fikk en helt ny en (nøyaktig samme modell, men nyere revisjon), men de var veldig kjappe og greie. Slapp fraktkostnader også, UPS kom på døra med ny skjerm og tok med seg den gamle.

Så hvis du er innenfor garanti, så jeg ville jeg ringt med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...