Eliselise Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal til London i slutten av juli, og lurer litt på hva slags steder eller severdigheter man burde besøke. Det er ikke min første Londontur, så jeg har fått med meg Madame Tussaude, London Eye, Tower of London, en musikal og de andre store turistattraksjonene. Noen som har noen tips til perler man bør få med seg, gjerne show osv, eventuelt favorittsteder for shopping? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.dinside.no/359378/innsidetips-til-london Litt inspirasjon Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du bør ta en kveld på Hard Rock Cafe! God stemning, god mat, bra musikk og mye godt å drikke. Litt dyrt, det er det. Men absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Takk for svar! Det hjalp :) Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 håper du ikke skal se M J konsert. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg skal til London i slutten av juli, og lurer litt på hva slags steder eller severdigheter man burde besøke. Det er ikke min første Londontur, så jeg har fått med meg Madame Tussaude, London Eye, Tower of London, en musikal og de andre store turistattraksjonene. Noen som har noen tips til perler man bør få med seg, gjerne show osv, eventuelt favorittsteder for shopping? Se under ferie og reise. Her finner du mange tips til hva du kan gjøre i London. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå