Gjest medlem-140898 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg lurer på om noen kan se igjennem engelsk eksamen min? Engelsk_eksamen_2009.doc Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) se gjennom den og gjøre hva? Feks: "The students will se that everybody THERE take the school seriously THERE." Dropp en av "there" Føy på en e på "se" Ser en del andre småfeil det var dette du ville? Endret 19. juni 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg vil gjerne vite hvor dårlig\bra stilen min er. Jeg har 10 dager på meg til å klage. Så lurer på hva dere synes om stilen min? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ingen som vil ? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvilken karakter fikk du på eksamen? Standpunktkarakter i engelsk? Har du oppgavene til tekstene du skrev? Var en del feil i tekstene, en del enkle gramatikkfeil som trekker ned, litt norsk setningsoppbyggning noen steder. På det positive virker det som du kommuniserer bra og får fram poenget i tekstene. Jeg ville sagt at dette ikke var 4er stoff, så 1-3 avhengi av hvor mye sensor lar seg irritere over feilene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Tror du skal være relativt heldig om du består, veldig mange enkle feil der. Morsomste jeg fant var vel "å true med respekt". "Mest vakre landet i hele ordet" ? "I can guarantee that you will fell very relaxes and just thing to do a very good job." Leste du faktisk over før du leverte? Endret 20. juni 2009 av PSV Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tror du skal være heldig om du består, veldig mange enkle feil der. Morsomste jeg fant var vel "å true med respekt". Så ille er det då ikkje. Eg blir overraska om han stryk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tror du skal være heldig om du består, veldig mange enkle feil der. Morsomste jeg fant var vel "å true med respekt". Så ille er det då ikkje. Eg blir overraska om han stryk. Jeg vet selvfølgelig ikke selv hvordan det vurderes, fordi oppgaven i seg selv er faktisk ikke så ille, men språket som blir vist ligger vel kanskje på nivå med en 7.klassing. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vel, det første jeg la merke til var kildene. Fikk ikke dere beskjed om å ta med nedlastingsdato og slikt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvilken karakter fikk du på eksamen? Standpunktkarakter i engelsk? Har du oppgavene til tekstene du skrev? Var en del feil i tekstene, en del enkle gramatikkfeil som trekker ned, litt norsk setningsoppbyggning noen steder. På det positive virker det som du kommuniserer bra og får fram poenget i tekstene. Jeg ville sagt at dette ikke var 4er stoff, så 1-3 avhengi av hvor mye sensor lar seg irritere over feilene. 5 i standtpunkt(JOBBA KNALLHARDT) Jeg har ikke oppgavene til teksten. Jeg fikk ikke stryk nei, nå må dere gi dere: Jeg fikk 3, men er det fortjent ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nevner at jeg er usikker på vurderingskriteriene, men jeg syns ikke den oppgaven forsvarer en treer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Bra, at du ikke var sensur:p Men, jeg vil ha flere råd\tips: Jeg fikk 3, burde jeg klage eller ikke ? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg synest du bør vera fornøgd og ikkje klaga. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Burde ikke klage på 3 . Mange feil ... så ja... Endret 20. juni 2009 av Luna91 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du kunne mange greie utrykk, men med såpass mange feil tror jeg det er lurt å ikke klage. Husk at det kan slå tilbake også, og i værste fall kan karakteren bli nedsatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Andre som kan gi meg råd\eller tips. Om jeg virkelig burde klage eller ikke. Så langt så burde jeg ikke klage, og det kommer jeg ikke heller. Men vil ha flere som forsikrer meg, hehe. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) tror ikke at det trengs mer forsikring.. med såpass mange feil; ikke klag. Husk du går bare i første klasse, vær fornøyd med 3. Endret 20. juni 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg ville ikke klaget på den, nei. Slik jeg ser det skal du være fornøyd med 3, for det var veldig mange feil der. Tror nok sjansen er større for å gå ned enn opp. Ikke slemt ment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå