Enceladus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har kvitttet meg med Itunes som jeg før brukte til å laste ned podkaster fra nrk. Nå bruker jeg winamp, kan jeg laste ned podkaster via den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Neppe. Finnes noen programmer som kan gjøre det, eks juice, noen programmer fra podcastreaady etc, men alt suger seriøst balle i forhold til itunes Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg har kvitttet meg med Itunes som jeg før brukte til å laste ned podkaster fra nrk. Nå bruker jeg winamp, kan jeg laste ned podkaster via den? Er ikke noe problem å laste ned podcaster med Winamp. Åpne Media Library, og gå inn på Podcast Directory, gå inn på Subscripstions og trykk på add, lim inn rss adressen og last ned=) Endret 25. juni 2009 av Deila Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 MediaMonkey kan også laste ned podcaster, og er ellers en super musikkbiblioteksorganisator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå