Gå til innhold

[Løst]Skjeke saldo med OneCall?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettop fått Onecall, men lurer på hvordan jeg kan skjekke saldoen min, *150# funker ikke, da kommer det bare opp " ukjent abbonoment" på mobilskjermen, 1234 funker heller ikke..

 

Hva skal jeg gjøre, noen andre som har samme problemet?

 

LØSNING: Man kan ikke skjekke saldo på andre abbonoment enn Onecalls Kontantkort.

Hvis man da har kontaktkort hos OneCall bruker man *150#

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så det går ikke ann å skjekke hvor mange meldinger/ringeminutter jeg har igjen?

 

BTW, på brevet jeg fikk av onecall, står det at jeg skal ringe *150# får å skjekke saldo

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

eller så er sim korte ditt sperre eller no. du burde ringe kunde tlf og høre med de hav som er feil

 

eller så er sim korte ditt sperre eller no. du burde ringe kunde tlf og høre med de hav som er feil

litt skrive feil

Lenke til kommentar
jeg kommer inn på minesider, og jeg kan bruke abbonomanget mitt, men jeg kan ikke se hvor det står hvor mange jeg har igjen..

Jeg har ikke onecall lenger så det er vanskelig for meg å huske, men jeg er sikker på at det ikke var alt for vanskelig å finne det. Bla litt gjennom menyen på venstre side så finner du det. Skal være en PDF fil du kan åpne for å se hvor mange sms og ringeminutter du har brukt for hver måned.

Lenke til kommentar

Det er noko heilt anna enn det han er ute etter, nemleg kor mange kroner som står igjen på kortet.

 

Eg har eit gammalt One Call kontantkort liggande som ikkje har vore noko særleg brukt på lenge. Det fungerte fint å ringe sist eg brukte det, men det er lenge sidan *150# fungerte. Eg får berre feilmeldinga "unknown subscriber".

 

Nokon som veit kvifor *150# ikkje virkar lenger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Nokon som veit kvifor *150# ikkje virkar lenger?

Kanskje abonnementet ikke er aktivt lenger? Har du prøvd å ringe til dette nummeret?

Lenke til kommentar

*150# gjelder sjekk av saldo på Mobil Kontant - har alltid funket hos meg.

 

Har du abonnement må du registrere deg på "Mine sider" hos One Call (enkel prosess) så går du videre på Faktura og Samtalespesifikasjon.

 

Ikke la deg distrahere av samtaleprisene som står der, de vil du ikke bli krevd for så lenge du er under 120 min. (bortsett fra oppstartavg.). Har aldri vært noe feil.

Lenke til kommentar
Det går ikke, du har 120 gratis ringe minutter i månten og sms, vis du bruker mere enn det. måå du betale for det.

 

eller ring kunde tlf og spør dem.

 

Jo, om du har kontantkort så går det. Husk de har flere abonnement :)

 

På kontantkort bruker jeg *150# og deretter ringetasten. Jeg sjekket nå med mitt abonnement hos dem og der kan man ikke bruke den kombinasjonen, logisk nok. Der må jeg inn på mine sider for å sjekke hva jeg har brukt.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg har nettop fått Onecall, men lurer på hvordan jeg kan skjekke saldoen min, *150# funker ikke, da kommer det bare opp " ukjent abbonoment" på mobilskjermen, 1234 funker heller ikke..

 

Hva skal jeg gjøre, noen andre som har samme problemet?

'nikolai-n' det letteste for deg er å nullstille samtaltelleren i mobilen HVER mnd - da har du full oversikt på antall ringeminutter pr mnd - ONEcall legger inn i etterkant hver mnd det du har ringt- så jeg synes det er lettere å se det på telefonen !

lykke til

Endret av juveng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...